آموزش آسان انجام دادن حرکت شنای سینه

اگر با خواندن تیتر به این فکر افتادید که معجزه ای برای انجام آسان شنای سینه به شما آموزش داده خواهد شد سخت در اشتباهید. تمام معجزه باید در وجود شما اتفاق بیفتد و آن این است که دست به کار شوید، اراده کنید، تمرین کنید و تمرین کنید و تمرین… ما فقط در این اموزش گفته ایم در چند مرحله حرکت شنای سینه را که علاوه بر دست‌ها، تمام بالاتنه‌تان را به‌کار می‌گیرد، چطور تمرین کنید.

۱

بر روی را‌ه‌پله زانو بزنید، دست‌های خود را ۲ یا ۳ پله بالاتر از زانوهای تان بگذارید. سپس به آهستگی آرنج‌هایتان را‌ تا کنید و قفسه سینه‌تان را پایین بیاورید تا به پله برسد. این حرکت شنا را ۵ تا ۱۰ بار و یک روز در میان انجام دهید تا به‌تدریج برایتان آسان شود.

۲

دیگر لازم نیست با کمک پله‌ها شنا بزنید! روی زمین مسطح زانو بزنید به‌طوری که زانوهایتان کنار هم باشد، سپس دست‌هایتان را که به اندازه عرض شانه‌هایتان از هم باز شده است، بر روی زمین قرار دهید. در همان حالی که زانوهای تان روی زمین تا شده است، ۵ تا ۱۰ حرکت شنا را یک روز در میان انجام دهید.

۳

هنگامی که این حرکت نیز برایتان آسان شد، زانوهایتان را از زمین بردارید و پاهایتان را صاف کنید تا تنها تکیه‌گاه تان بر روی زمین‌، پنجه پاها و کف دستانتان باشد. به آهستگی بدنتان را به‌طرف زمین ببرید به‌طوری که آن خط مستقیمی که از پاشنه‌های پای تان تا سرتان ایجاد شده همچنان حفظ شود.

۴

آن‌قدر تمرین کنید تا بتوانید ۱۰ حرکت شنای سینه ی مردانه پشت سر هم انجام دهید. قبل از اینکه به این مرحله برسید، اگر خسته شدید، می‌توانید زانوهای تان را روی زمین بگذارید و حرکت را ادامه دهید.

=======================

درباره‌ی

همچنین ببینید

چگونه به ورزش عادت کنیم؟

واقعا چطور می‌شود یک نفر همان‌طور که عادت دارد غذا بخورد، حمام برود، سر یک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عطر و ادکلن ارشاکو