آموزش ترفند هایی برای بهبود باتری در iOS 7!

سلام به شما دوستان و همراهان عزیز در کلوب آموزش ! همانطور که مطلع هستید iOS 7 مدتی است سیستم عامل به روز اپلی ها شده است و بسیاری از افراد که به دنبال ارتقای خود هستند در پی این امرند که iOS 7 را مورد استفاده قرار دهند! به همین منظور از آنجا که می دانیم بسیاری از افراد هم اکنون از این سرویس استفاده می کنند تصمیم گرفتیم به آنها کمک کنیم و با آموزش ترفند هایی در بهبود عملکرد و طول عمر باطری در iOS 7 به آنها کمک کنیم! پس با ما همراه باشید!

نکته ها و ترفند ها در طول عمر باطری در iOS 7!

 

 

یکی از مهمترین چیزهایی که کاربران همواره در تعامل با هر دستگاهی مد نظر دارند این است که می خواهند طول عمر باطری خود را افزایش دهند و بدین طریق مدت زمان زیاد تری با قدرت از گوشی خود استفاده کنند. تا آنجا که ما برای گوشی آیفون امتحان کرده ایم باطری آن قادر است در حالت پیش فرض تا ۳۴ ساعت به ما سرویس دهی کند! بنابراین می توان گفت میزان قابل قبولی است اما می توان این میزان ساعت را افزایش هم داد! به همین منظور به راه ها و کارهای زیر دقت کنید و عمل کنید!

 

بخش ۳D/Parallax را خاموش کنید!

 

3D Parallax

بنظر می رسد اپل اولین شرکتی است که انقدر در دستگاه های خود به جزییات اهمیت می دهد و شاید توجه به همین جزییات است که کاربرانش را به خود معتاد و وابسته کرده است! در ios6  شاهد تغییراتی در پخش موسیقی بودیم که کاربر می توانست از هر جایی به باکس و پلیر موسیقی دسترسی داشته باشد! البته به صورت اسلاید کشویی! اما در ios 7 این تغییرات برای پس زمینه و سایر بخش ها امکان پذیر شده است! برای اینکه این بخش را غیرفعال کنید و باطری خود را به هدر ندهیم آدرس زیر را طی کنید :

Settings > General > Accessibility > Reduce Motion

 

غیرفعال کردن Background App Refresh!

 

Background App Refresh

تغییرات ios این بار بسیار جالب تر از گذشته شده است. امکان بعدی که اپل برای ios7 در نظر گرفته این است که به شما امکان می دهد دیگر به طور دستی نرم افزارهای خود را به روز نکنید چرا که این سیستم عامل جدید به راحتی قادر است که برای شما از طرف کمپانی سازنده برنامه ها به محض رائه نسخه جدید برنامه را در پس زمینه به روز کند و بدین طریق به راحتی می توانید برنامه جدید را در اختیار داشته باشید اما این کار انرژی زیادی به هدر می دهد برای اینکه قابلیت به روز سازی اتوماتیک را در ios7 حذف کنید و یا غیرفعال کنید گام زیر را طی کنید :

Settings > General > Background App Refresh

 

از Wallpaper های ایستا و غیر متحرک استفاده کنید!

 

Wallpaper

همانطور که می دانید Wallpaper ها یکی از بخش هایی هستند که دائما انرژی گیر هستند! بنابراین اگر از نوع پویا یا متحرک آن استفاده کنید بسیاری از انرژی خود را به هدر می دهید! به همین منظور ما به شما پیشنهاد می کنیم که از نوع ایستای Wallpaper ها استفاده کنید!

 

رادیو را خاموش کنید!

 

Radio

بسیاری از اوقات کاربران به برخی امور و برنامه ها نظیر رادیو واقعا بی توجه اند غافل از اینکه این برنامه چقدر از انرژی را می کاهد به همین منظور این بار به شما پیشنهاد می کنیم برنامه ی رادیویی یا AirDrop را زمانی که واقعا به آن نیاز ندارید خاموش کنید!

 

برنامه هایی که از سرویس Location  استفاده می کنند را غیرفعال کنید!

 

 

در گوشی های هوشمند بسیاری از برنامه ها هستند که از سرویس وای فای و جی پی اس برای موقعیت یابی استفاده می کنند این برنامه ها می توانند به راحتی انرژی باطری شما را به هدر بدهند بنابراین برای اطلاع از این برنامه ها به سمت آدرس زیر بروید :

Settings > Privacy > Location Services

حالا می توانید سرویس هایی که از این موضوع استفاده می کنند را مشخص و غیر فعال کنید!

درباره‌ی

همچنین ببینید

آموزش نرم افزار HDD Regenerator جهت رفع بدسکتور های هاردیسک

معمولا بدسکتور های به دلایل مختلفی به وجود می ایند و باعث به وجود آمدن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عطر و ادکلن ارشاکو