آموزش تزئیین کردن گوشی موبایل

آیا گوشی تلفن همراه تان شبیه به دیگران است؟ اگر این طور است، شاید دوست داشته باشید به جای داشتن یک ظاهر معمولی، فوق العاده به نظر برسد. می توانید با اضافه کردن تعداد کمی (یا تعداد زیادی) نگین به آن این کار را انجام دهید. در اصطلاح عامیانه به وسایل جواهرنشان Bling گفته می شود. Bling ها مدتی به شدت محبوب بودند اما در حال حاضر به نظر می رسد که زیاد از آنها استفاده نمی شود. برای اینگه گوشی تان جذاب و جواهرنشان و براق به نظر برسد، می توانید از دستورالعملی که در ادامه می آید استفاده کنید.

مرحله ۱ : چیزهایی که احتیاج دارید :

  • نگین، بدلیجات و یا سنگ های تزئینی
  • گوشی تلفن
  • چسب یا چسب حرارتی
  • یک طرح کامل برای تزئین گوشی تان

مرحله ۲

چگونه گوشی تلفن همراه مان را تزئین کنیم
نگین هایی که می خواهید استفاده کنید را انتخاب کنید.
اگر بدلیجات یا چیزی که شبیه جواهرات به نظر برسد ندارید، فروشگاه های بزرگ، فروشگاه های صنایع دستی و بزازی ها طیف وسیعی از وسایل تزئینی جواهر مانند که برای کار شما مناسب است را می فروشند. رنگ و مدلی را که بیشتر می پسندید انتخاب کنید. شاید بخواهید رنگی انتخاب کنید که با وسایل دیگرتان هماهنگ باشد، یا ممکن است بخواهید صرف نظر از رنگ مورد علاقه تان، عالی به نظر برسد. هر مقداری که می توانید و یا لازم دارید بخرید.

مرحله ۳

چگونه گوشی تلفن همراه مان را تزئین کنیم
برای کارتان یک طرح یا الگو در نظر درست کنید.
طرح تان را با مداد روی کاغذ رسم کنید و یا فقط طرح های مختلفی که وجود دارند را بررسی کنید. طرح های ممکن عبارتند از: یک رنگ برای کل کار، دو رنگ به صورت راه راه، طرح مورب و یا حروف اول نام و نام خانوادگی تان. تنها چیزهایی که شما را محدود می کنند، اول فضایی است که روی سطح گوشی تان در اختیار دارید و دوم پیچیدگی طرحی است که انتخاب می کنید. قبل از اینکه کارتان را شروع کنید، به طرحی که می خواهید پیاده کنید خوب فکر کنید تا هنگام اجرای آن به مشکل بر نخورید. به این ترتیب در وقت تان هم صرفه جویی می شود.

مرحله ۴

چگونه گوشی تلفن همراه مان را تزئین کنیم
یک مکان خالی و مخصوص برای انجام کارتان پیدا کنید.
همه ی وسایلی که برای انجام کار احتیاج دارید در یک مکان امن قرار دهید که بتوانید آنجا را ترک کنید و مجدداً بازگردید و ادامه دهید. این کار به دقت زیادی احتیاج دارد و تا حدودی سخت است، بنابراین ممکن است بخواهید استراحت کنید و بعد مجدداً به کارتان ادامه دهید.

مرحله ۵

چگونه گوشی تلفن همراه مان را تزئین کنیم
شروع به چسباندن نگین ها کنید.
بسته به نوع نگین هایی که استفاده می کنید کارتان متفاوت خواهد بود و باید از روش خاصی استفاده کنید. اگر از نگین هایی که خودشان چسب دارند استفاده می کنید، فقط کافی است که کاغذ پشت آنها را جدا کنید و در جای مناسب روی سطح گوشی تان بچسبانید.

مرحله ۶

چگونه گوشی تلفن همراه مان را تزئین کنیم
اگر خودشان چسب ندارند، باید با چسب آن ها را بچسبانید. می توانید از چسب های حرارتی تفنگی استفاده کنید. به پشت نگینی که می خواهید بچسبانید مقداری چسب بزنید و سپس آن را روی گوشی تان قرار دهید و ۵ ثانیه نگه دارید تا مطمئن شوید که در جایش محکم شده است.

مرحله ۷

چگونه گوشی تلفن همراه مان را تزئین کنیم
بگذارید گوشی تان ۵ دقیقه در دمای اتاق بماند و به آن دست نزنید.
این کار باعث می شود نگین ها کاملاً بچسبند و طرحی که برایشان در نظر گرفته اید خراب نشود.

مرحله ۸

چگونه گوشی تلفن همراه مان را تزئین کنیم
بعد از پنج دقیقه با انگشت تان نگین ها را لمس کنید تا مطمئن شوید همه ی آنها چسبیده اند و هیچ کدام از سطح گوشی تان کنده نمی شود. هر کدام که کنده شد را دوباره در جایش بچسبانید. به چسباندن نگین ها تا تمام شدن کارتان ادامه دهید.

وقتی همه را چسباندید، کار تمام شده است. حالا گوشی شما منحصر به فرد و جواهرنشان است.

نکات و هشدارها

  • وقتی که می خواهید برای کارتان یک طرح یا الگو در نظر بگیرید، بهتر است تصویر گوشی تان را در اینترنت پیدا کنید و از آن پرینت بگیرید و به عنوان الگو استفاده کنید.
  • برای اینکه کارتان آسان تر شود، بهتر است نگین هایی بخرید که پشت شان چسب داشته باشند. چون فقط کافی است که کاغذ یا نوار پشت شان را جدا کنید و از آنها استفاده کنید. به علاوه کندن چسب آنها هم آسان تر است.
  • چسباندن نگین ها ممکن است مدتی طول بکشد. هر زمان که خسته شدید استراحت کنید و دوباره به کارتان ادامه دهید.
  • اگر نمی خواهید از نگین استفاده کنید به یک خرازی که مهره و منجوق می فروشد بروید. مطمئناً چیزهای کوچک براق زیادی دارد که می توانید برای چسباندن روی گوشی تان استفاده کنید.
  • اگر نمی خواهید از نگین استفاده کنید به یک خرازی که مهره و منجوق می فروشد بروید. مطمئناً چیزهای کوچک براق زیادی دارد که می توانید برای چسباندن روی گوشی تان استفاده کنید.
  • توجه کنید که وقتی می خواهید نگین هایی که چسبانده اید از گوشی تان جدا کنید، ممکن است چسب روی گوشی تان باقی بماند.
  • مراقب باشید هنگامی که مشغول کار هستید، نگین هایی که پشت شان چسب دارند به موهایتان نچسبند.
  • چسب های حرارتی خیلی داغ هستند. هنگام استفاده از آنها دقت کنید و مطابق دستورالعملی که در مورد نحوه ی استفاده شان نوشته شده عمل کنید. بعد از اتمام کارتان حتماً آن را خاموش کنید.

منبع:WikiHow

=========================

درباره‌ی

همچنین ببینید

آموزش ساخت آباژور در کمترین زمان

  آیا عاشق آباژورهای با پایه مرمر هستید اما به نظرتان گران می‌رسد؟ در این …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عطر و ادکلن ارشاکو