آموزش تصویری آپدیت ویندوز فون ۸ به ویندوز فون ۸٫۱

همانطور که شاید شما نیز بداند فعلا امکان به روزرسانی ویندوز فون از ویندوز فون ۸ به ویندوز فون ۸٫۱ بصورت مستقیم وجود ندارد . در این جا سعی داریم تا شما را با نحوه آپدیت کردن ویندوز فون ۸ آشنا کنیم .

برای آپدیت ویندوز فون ۸ به ویندوز فون ۸٫۱ شما نیاز به یک اکانت مایکروسافت (live,hotmail,..) دارید . اگر چنانچه هنوز اکانت مایکروسافت ندارید ، ابتدا اکانت مایکروسافت خود را در اینجا بسازید . البته حتما شما قبلا این کار را انجام داده اید و در گوشی ویندوز فون خود این اطلاعات را وارد نموده اید . اگر شک دارید که این کار را انجام داده اید یا نه ، کافی است به  setting گوشی خود بروید . در قسمت Emai+Accountوارد شوید . اگر Microsoft Account یا Live را مشاهده می نمایید و در زیر این بخش ها ایمیل خود را مشاهده می نمایید ، شما قبلا این اکانت را ساخته اید . حال اگر اکانت مایکروسافت را دارید شما برای آپدیت ویندوزفون ۸ خود نیاز به یک اکانت دولاپر (Developer) یا توسعه دهنده اپلیکیشن های مایکروسافت دارید . پس ابتدا بایت اکانت خود را به اکانت توسعه دهنده تبدیل کنید . برای این کار چند گام ساده را باید انجام دهید . لازم به ذکر است که اگر شما بخواهید اکانت ارزشمند توسعه دهنده مایکروسافت را داشته باشید باید سالانه ۹۹ دلار هزینه کنید ولی در اینجا ما نیاز به یک اکانت رایگان توسعه دهنده داریم . مراحل زیر را دنبال کنید :

۱-اطمینان حاصل کنید که ار اکانت مایکروسافتی استفاده می کنید که در setting خود تنظیم کرده اید . اگر تنظیماتی ندارید پس از ساخت ایمیل اکانت ساخته شده را در این بخش وارد نمایید .

۲- برای تبدیل اکانت خود به اکانت توسعه دهندگان به این صفحه وارد شوید . این صفحه ای است که توسعه دهندگان نرم افزار مایکروسافت از این صفحه برای برنامه نویسی شروع می کنند . نگران نباشید ، شما نیاز به برنامه نویسی ندارید ! حال برروی گزینه Start New Project کلیک کنید و اطلاعات اکانت مایکروسافت خود را وارد نمایید .

اکانت مایکروسافت خود راکه قبلا توضیح دادیم در اینجا وارد نمایید .

۳-بعد از ورود، مجوز دسترسی به اطلاعات حساب مایکروسافت از شما پرسیده می شود. شما با انتخاب گزینه Yes این مجوز را صادر نمایید. 

برروی گزینه Yes کلیک نمایید

۴- اگر شما اولین بار است وارد App Studio می شوید با صفحه زیر رو به رو می شوید. در این صفحه تاییدیه ساخت اکانت توسعه دهنده از طریق اکانت مایکروسافت از شما خواسته می شود. تنها کافیست بر روی دکمه Register کلیک کنید تا این مرحله را نیز با موفقیت پشت سر بگذارید.

برروی دکمه رجیستر کلیک کنید.

۵- حال وارد محیط ساخت اپلیکیشن برای مایکروسافت شده اید . برروی گزینه مشکی رنگ Empty App کلیک کنید .

برروی گزینه Empty App کلیک نمایید .

۶- پنجره ای باز می شود . در این پنجره برروی گزینه Create کلیک کنید .

بر روی گزینه create  کلیک کنید .

۷-پنجره دیگری باز خواهد شد . در بالای پنجره سمت چپ یک نام برای اپلیکیشن خود بنویسید و در سمت راست بالا ابتدا Save و سپس Finish را بزنید .

پس از انتخاب نام مناسب برای برنامه خود ، ابتدا Save و سپس Finish  را بزنید .

۸- حال صفحه جدیدی باز می شود .در این صفحه پیش نمایش اپلیکیشنی که ساخته اید را مشاهده خواهید کرد. در اینجا بر روی گزینه Generate کلیک کرده تا اپلیکیشنی که آماده کرده اید قابل دریافت شود. 

برروی گزینه Generate  کلیک نمایید

۹- تبریک می گوییم ! شما هم اکنون به عنوان توسعه دهنده اپلیکیشن مایکروسافت شناخته شده اید ! هم اکنون حتی می توانید نرم افزار خود را دانلود کنید .

شما هم اکنون جزء توسعه دهندگان اپلیکیشن مایکروسافت شده اید .

۱۰- حالا از اینجا وارد ایمیل مایکروسافت خود شوید.  ایمیلی که با عنوان windows phone App Studio مشاهده می کنید در واقع خبر تایید ساخت اپلیکیشن شماست. این ایمیل را باز کنید. 

ایمیل ارسالی مایکروسافت را باز کنید .

۱۱ – پس از باز کردن ایمیل برروی عبارت Click Here کلیک کنید . با کلیک برروی این لینک توسعه دهنده بودن شما توسط مایکروسافت تائید می گردد . حال می توانید برنامه و مجوز نصب برنامه را دریافت نمایید .توجه کنید هیچ نیازی به نصب این مجوز و برنامه برروی گوشی شما نیست . اما اگر می خواهید ، می توانید این کار را انجام دهید . ابتدا مجوز نصب را دریافت نمایید و سپس نرم افزاری را که ساخته اید نصب کنید .update winphone to 8_1 worldit.ir 8

۱۲- حال با ورود به مارکت ویندوز نرم افزار برنامه Preview For Developers را دریافت نماییددقت کنید در گوشی خود و در منوی Email + Account همان اکانتی را وارد کرده باشید که در مرحله یک ساخته و یا با آن وارد اپ استدیو مایکروسافت شده اید. نرم افزار Preview For Developers جدیدترین آپدیت های مایکروسافت را برای توسعه دهندگان خود نمایش می دهد. دانلود مستقیم نرم افزار Preview For Developers  و یا از طریق QRcode زیر دانلود و بر روی گوشی خود نصب کنید.

 برنامه Preview For Developers را دریافت نمایید.

۱۳ – در صورتی که مراحل بالا را به درستی و به ترتیب انجام داده باشید می توانید از منوی setting وارد بخش Phone Update شوید و گزینه Check For Update را تاچ کنید. اگر به شما پیشنهاد دانلود نسخه ۸٫۰٫۱۰۳۲۲٫۷۱ داده شد آن را دانلود و نصب کنید. این بسته پیش نیاز دانلود نسخه ۸٫۱ است. بعد از دانلود و نصب این بروزرسانی در همین مسیر گزینه دانلود GDR3 یا همان ویندوزفون ۸٫۱ ظاهر می شود که به سادگی می توانید آن را دریافت و سیستم عامل ویندوزفون خود را به ورژن ۸٫۱ به روز رسانی کنید. از این به بعد می توانید آخرین بسته های نرم افزاری را از طریق برنامه Preview For Developers دریافت کنید. 

install_windows_8_1_5  worldit.ir

۱۴- اکنون شما نیز یکی از کاربران ویندوزفون ۸٫۱ هستید. به شما تبریک می گوییم ! 

به ویندوزفون 8.1 خوش آمدید.

آیا این پست توانست به شما کمک کند ؟ نظر شما در مورد ویندوز فون ۸٫۱ چیست؟

=================

درباره‌ی

همچنین ببینید

چگونه مصرف اینترنت منابع مختلف در ویندوز را محدود کنیم؟

یکی از دغدغه هایی که هر یکی از ما ایرانی ها این روزها بیستر درگیر …

یک نظر

  1. این مطلب آموزنده ومفید بود،ولی اگر کمی اطلاعات دیگه مثل :
    مقدار حجم،زمان دانلود آپدیت به نسبت سرعت اینترنت و وقوع خطاهایی از قبیل اینکه اگر ارتباط در هنگام آپدیت قطع بشه چه مشکلی به وجود میاد، به توضیحاتتون اضافه بشه خیلی بیشتر کمک می کنه.
    ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عطر و ادکلن ارشاکو