آموزش حذف کردن اکانت اینستاگرام

با وجود این‌که سرویس اینستاگرام بسیار محبوب و جذاب است اما شاید به دلایل مختلفی مانند ظهور تبلیغات و یا حتی اعتیاد به آن تصمیم بگیرید اکانت خود را حذف کنید. در این مطلب در چند قدم ساده این کار را آموزش می‌دهیم.

برای این کار باید مستقیماً از وب‌سایت اینستاگرام اقدام کنید و راهی برای پاک کردن اکانت توسط خود اپلیکیشن وجود ندارد؛ هرچند که می‌توانید با مرورگر گوشی به وب‌سایت اینستاگرام هم مراجعه کنید. پیش از اقدام به حذف اکانت دو نکته را در نظر داشته باشید:

– با حذف اکانت تمامی تصاویر، ویدئوها، کامنت‌ها، لایک‌ها، دوستان، دنبال کنندگان و دیگر اطلاعات شما در این سرویس برای همیشه از بین خواهد رفت و اینستاگرام قادر به بازگرداندن آن‌ها نخواهد بود.

– پس از حذف اکانت دیگر نه شما و نه هیچ کس دیگری قادر به ساخت اکانتی با همان نام کاربری نخواهد بود.

حالا اگر هنوز هم قصد پاک کردن اکانتتان را دارید طبق قدم‌های زیر عمل کنید:

Instagram-webpage

قدم اول: به وب‌سایت اینستاگرام مراجعه کرده و بر روی Log in کلیک کنید. حالا می‌توانید با تایپ کردن نام کاربری و رمز عبورتان Log in کرده و یا با کلیک بر روی Forgot password? در صورت فراموشی رمزتان آن را بازیابی کنید.

قدم دوم: پس از ورود به اکانت و مشاهده صفحه اصلی روی نام کاربری خود در قسمت سمت راست نوار بالای صفحه کلیک کرده و Edit Profile را انتخاب کنید.

Delete-instagram

قدم سوم: حالا بر روی لینک I’d like to delete my account در پایین صفحه کلیک کنید تا به صفحه حذف اکانت راهنمایی شوید. در این قسمت می‌توانید به اینستاگرام دلیل حذف اکانتتان را بگویید و این سرویس سعی می‌کند با ارائه راهکارهای احتمالی شما را از این کار منصرف کند! به هر حال با تایپ مجدد رمزعبور و کلیک روی دکمه قرمز رنگ اکانت شما برای همیشه حذف خواهد شد.

منبع : DigitalTrends

============================

درباره‌ی

همچنین ببینید

معرفی سرویس های مفید گوگل

وقتی صحبت از سرویس‌های گوگل می‌شود، اولین نکته‌ای که توجه‌مان را مورد این ابزارها جلب …

یک نظر

  1. عالیه. تو رو خدا حکشم بگید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عطر و ادکلن ارشاکو