آموزش درست کردن لوسیون روشن کننده

سفید کردن پوست به صورت سنتی، توسط متخصصان زیبایی و با استفاده از درمان های شیمیایی سخت انجام می شود. سفید کننده ها به صورت بالقوه، دارای عوارض جانبی خطرناکی هستند که می توانند در افرادی که پوست حساسی دارند، باعث واکنش های شدید شود. شما می توانید خودتان به راحتی در خانه، و با موادی که در آشپزخانه تان دارید، لوسیون سفید کننده درست کنید. با نگه داشتن لوسیون در تایم مشخصی روی صورت تان و شستن آن، و سپس تکرار این مراحل، می توانید به صورت تدریجی و بدون مواد شیمیایی خشن، پوست تان را سفید و روشن کنید.

مواد لازم

آرد نخود یا نخودچی ۲ قاشق چایخوری
زردچوبه اندکی
آب لیمو
خامه پر چرب

۲ قاشق چایخوری آرد نخود را داخل کاسه بریزید. آرد نخود را می توانید در فروشگاه های مواد غذایی پیدا کنید. زرد چوبه را به آن اضافه کنید.

۵ تا ۱۰ قطره آب لیمو به مواد اضافه کنید. اگر پوست تان خیلی حساس است، از آب لیموی کمتری استفاده کنید؛ چرا که آب لیمو می تواند باعث تحریک پوست های حساس شود. مواد را با قاشق با هم مخلوط کنید.

به آرامی خامه را اضافه کنید؛ هر دفعه یک قاشق چایخوری اضافه کنید. وقتی آن را اضافه کردید مواد را هم بزنید. اضافه کردن خامه را تا جایی که مواد به غلظت لوسیون برسند، ادامه دهید.

لوسیون را روی صورت تان یا هر جای دیگری که می خواهید سفید شود بمالید. بگذارید روی پوست تان بماند تا خشک شود، سپس آن را بشویید. می توانید زدن لوسیون را هر روز تکرار کنید.

نکات و هشدارها

======================

اگر از آرد نخودچی استفاده می کنید باید از نوع بی نمک آن باشد.

درباره‌ی

همچنین ببینید

ماشین اصلاح مجیک کلیپ بیسیم وال یا سنیور بیسیم وال ؟

وقتی صحبت از تجهیز کردن یک آرایشگاه یا صرفاً لوازم آرایش شخصی آقایان به میان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عطر و ادکلن ارشاکو