آموزش درست کردن منگوله های رنگی کاموایی

احتمالا در خاطرات تان منگوله های رنگی کاموایی را از کودکی به یاد دارید و آن ها را ممکن است هر جایی دیده باشید. منگوله های رنگی کاموایی بیشتر ما را یاد روزهای سرد زمستان و کلاه های گرمی می اندازند که بر سر می گذاشتیم و مادر یا مادربزرگ بعد از بافتن آن برای زیباتر شدن کلاه یک منگوله رنگی کاموایی هم به انتهای کلاه متصل می کرد. اما از این منگوله ها برای تزیین هر چیزی می توان استفاده کرد و این آموزش به شما نشان می دهد چطور این منگوله ها را بسازید.

چگونه منگوله های رنگی کاموایی درست کنیم
انتهای کاموا را به قسمت نوک چنگال ببرید. کاموا را دور چنگال بپیچید و پایین بروید تا جایی که طول قسمت تابیده شده به حدود طول دندانه های چنگال شود. دوباره از انتها به ابتدا بپیچید (برگردید) و یک بار دیگر تکرار کنید. باید حداقل ۵۰ دور نخ را روی چنگال بپیچید.

چگونه منگوله های رنگی کاموایی درست کنیم
حدود ۱۵ سانت از کاموا را ببرید. یک سر کاموا را از بین دندانه های چنگال عبور دهید، و سر دیگر آن را از بین انتهای دندانه ها عبور دهید.

چگونه منگوله های رنگی کاموایی درست کنیم
نخ را گره بزنید و توپ را از روی چنگال درآورید. کاموا را گره بزنید، و آن را سفت کنید تا بتوان توپ را کاملا گرد کرد. کامواها را به دور توپ، به عقب بکشید و دوباره این کار را تکرار کنید.

چگونه منگوله های رنگی کاموایی درست کنیم
کاموا را ببرید. بین گره ها (سرهای بسته) را برش دهید.

چگونه منگوله های رنگی کاموایی درست کنیم
کمی با کاموا بازی کنید تا حالت کرک دار و نرم به خود بگیرد. هر جا که لازم بود، کاموا را آرایش دهید تا یک توپ کاملا گرد داشته باشید.

====================

درباره‌ی

همچنین ببینید

آموزش ساخت آباژور در کمترین زمان

  آیا عاشق آباژورهای با پایه مرمر هستید اما به نظرتان گران می‌رسد؟ در این …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عطر و ادکلن ارشاکو