آموزش از بین بردن کک و حشرات با استفاده از درخت اکالیپتوس

برای رهایی از شر حشرات شما می توانید از حشره کش و آفات مختلف استفاده کنید که برای این کار هم هزینه ی هنگفتی را صرف خواهید کرد و هم ممکن است برای فضای زندگی شما خطر آفرین باشد .

اما اگر شما در منزل خود از حیوانات خانگی نگهداری می کنید وکک و حشرات ناشی از حیوانات شما را کلافه کرده و در ضمن استفاده از مواد شیمیایی خطرناک برای شما مشکل ساز شده این آموزش را حتما بخوانید .

اگر شما یک سگ یا گربه ی خانگی دارید این شانس را دارید که با روشی کاملا بی خطر از شر حشرات رهایی پیدا کنید .

و به جای اینکه به طور مداوم از حشره کش ها استفاده کنید شما می توانید این وضعیت را تنها با کاشتن یک درخت اکالیپتوس در فضای خانه به آسانی کنترل کنید .

۱ .

درختان اکالیپتوس خیلی سریع رشد می کنند نگهداری و پرورش آنها بسیار راحت است .این گیاه را هم در منزل و هم در حیاط منزل می توان پرورش داد .

محاسن اکالیپتوس :

در کنار خواص درمانی ای که این گیاه دارد شما می توانید از عطر بسیار مطبوع آن در محیط خانه لذت ببرید .نگهداری از آن بسیار ساده است و مثل سایر گیاهان نیاز به تعویض خاک ندارد .

در ضمن عطری که این گیاه از خود تراوش می کند باعث از بین رفتن کک و حشرات می شود .

۲ .

فراموش نکنید که کک و حشرات از عطر و شاخ و برگ گیاه اکالیپتوس بیزارند و در هر منطقه ای که عطر این گیاه باشد از کک و حشرات خبری نیست .

۳٫

شما می توانید شاخه ای از گیاه اکالیپتوس را در لانه یا محل خواب یا زیر بالش سگ قرار دهید .با این کار شما می توانید از  کک و مک ناشی از حضور حیوانات  در منزل رهایی یابید .

وهمچنین می توانید برگ این درخت را اطراف حیوانات خانگی قرار دهید .

نکته :

در مناطق خشک رشد گیاهان اکالیپتوس بسیار سریع می باشد و در محیط های سردتر رشد این درختان به ۶ الی ۸ متر نیز می رسد .ضمنا عطر و رایحه ی آن بسیار فوق العاده است .

=============

درباره‌ی

همچنین ببینید

آموزش آبیاری گیاهان با قهوه

هیچ کس دوست  ندارد یک قهوه ی مانده از قبل را گرم کند و دوباره …

عطر و ادکلن ارشاکو