آموزش روشی برای سوزاندن سریع چربی های شکم

دستورالعمل :
همین حالا ورزش را شروع کنید از پشت کامپیوتر خود بلند شوید ، گشتی در اطراف بزنید ، شنا کنید ، بدوید ، تنیس بازی کنید ، با فرزندتان فوتبال بازی کنید و یا هر ورزشی که دوست دارید انجام دهید اما همین حالا شروع کنید و آن را به یک وقت دیگر موکول نکنید. طوری برنامه ریزی کنید که هر روز حداقل ۳۰ دقیقه ورزش کنید اما سعی کنید مقدار آن را افزایش دهید و به یک ساعت برسانید.
شما به ورزشی احتیاج دارید که هر روز بتوانید ان را انجام دهید ، علاوه بر این در برنامه ورزشی شما باید ورزشهای قلبی عروقی که پمپاژ خون را افزایش می دهند نیز وجود داشته باشند . دویدن ، راه رفتن ، اسکی ، تنیس ، شنا و وزنه برداری از جمله این ورزشها هستند و همگی ماهیچه سازند.
ساختن ماهیچه خیلی مهم است زیرا ماهیچه ها احتیاج به انرژی دارند و برای تامین این انرژی چربی می سوزانند .
مایعات :
هر روز مقدار زیادی آب بنوشید . علاوه بر مایعات دیگری که در طول روز مصرف می کنید حتما” ۸ لیوان هم آب بنوشید . به یاد داشته باشید که چای ، قهوه ، سودا و شیر نمی توانند جایگزین آب شوند.
تقریبا” دو ساعت قبل از شروع ورزش ، مقدار آب مصرفی خود را تا آنجایی که می توانید افزایش دهید تا در هنگام ورزش کردن بدنتان آب کافی داشته باشد.
غذاهای مناسب و سالم بخورید :
هر لقمه ای که در دهانتان می گذارید باید سالم باشد. نصف غذایی که در هر وعده مصرف می کنید باید سبزیجات باشد ، یک چهارم آن باید گوشت بدون چربی و یک چهارم دیگر آن باید غلات باشد.
باید از خوردن فست فودها ، غذاهای آماده ، غذاهای دارای شکر ، غذاهای تهیه شده از آرد و غذاهای درارای روغن نیمه هیدروژنه خودداری کنید.
————————————

درباره‌ی

همچنین ببینید

آموزش انتخاب موسیقی مناسب برای ورزش کردن

شما هنگام ورزش به موسیقی گوش می کنید؟ آیا می دانید که گوش کردن به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عطر و ادکلن ارشاکو