آموزش ساخت ماسک صورت درمنزل

ماسک های بسیاری درفروشگاه های مختلف دردسترس هستند که ادعا می کنند برای بهبود زیبایی پوست شما ساخته شده اند . ما منکر خوب بودن همه ی آنها نمی شویم اما باید توجه داشته باشید که پوست ، مخصوصا پوست صورت یک عضو بسیار حساس است و در انتخاب یک ماسک خوب بیشتر باید توجه و وسواس خرج کنیم . اما با کمی خلاقیت و حوصله می توانید درمنزل این ماسک ها را با مواد طبیعی تهیه کنید و در هزینه نیز صرفه جویی نمایید .

پایه ی اولیه ی اکثر ماسک ها کرم یا گل رس و یا مانند آنست و شما با افزودن روغن ها و اسانس های مهم و یا پوره ی میوه به آنها و یا لایه بردارهای طبیعی که دریخچال هر خانه ای یافت می شوند ، می توانید یک ماسک مطمئن بسازید .

گام ۱ :

۲ قاشق غذاخوری از یک ماست معمولی را به عنوان پایه ی تشکیل دهنده ی ماسکتان داخل یک ظرف بریزید .

گام ۲ :

یک قاشق غذاخوری بلغور جو دوسر را پخته و اجازه دهید تا خنک شود و سپس آنرا به ماست اضافه کنید . بلغور جو دو سر به عنوان یک ماده ی مرطوب کننده ی طبیعی عمل می کند .

گام ۳ :

یک قاشق غذاخوری عسل را به مواد اضافه کنید و خوب همه ی آنها را با هم مخلوط نمایید . عسل به عنوان یک ماده ی مرطوب کننده عمل می کند و در ضمن باعث غلیظ شدن مخلوط می شود . پس ازمخلوط شدن کامل مواد ، آنرا فورا برای مدت ۲۰ الی ۳۰ دقیقه روی صورت خود قرار دهید . و اگر آماده ی استفاده نیستید آنرا داخل یخچال قرار دهید تا آماده ی استفاده شوید .

منبع :ehow

درباره‌ی

همچنین ببینید

ماشین اصلاح مجیک کلیپ بیسیم وال یا سنیور بیسیم وال ؟

وقتی صحبت از تجهیز کردن یک آرایشگاه یا صرفاً لوازم آرایش شخصی آقایان به میان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عطر و ادکلن ارشاکو