آموزش ساخت کیف محافظ برای کنسول های بازی دستی

با یک چسب نواری صنعتی مخصوص کامپیوتر و یا بستن اتصالات گاز و .. می توانید یک محافظ یا کیف برای Gameboy و یا DS تان بسازید . این کیف کاملا محکم است و از کنسول شما محافظت می کند و گیم بوی یا DS کاملا داخل آن قرار می گیرد. رنگ دلخواهتان را انتخاب نمایید و شروع به چسباندن کنید .

پیچیدن گیم بوی یا DS

گام ۱:

Gameboy و یا DS خود را بردارید .

گام ۲ :

از ابتدا یعنی درست زیر شکاف کارتریج شروع کنید و چسب را به صورت برعکس یعنی طوریکه قسمت چسبنده ی چسب به رو باشد ، دور تا دور کنسول بپیچید .

  • بسته بندی را خیلی محکم نکنید . به یاد داشته باشید که شما می خواهید از این کنسول استفاده کنید ، پس عملیات بسته بندی باید طوری باشد که گیم بوی به راحتی از کیف خارج و وارد شود .

گام ۳ :

پیچیدن را ادامه دهید . اجازه دهید تا نوار جدید یا رویی با نوار زیرین کمی همپوشانی داشته باشد .

 

ساخت کیف

گام ۱ :

اکنون پایه را بسازید به این معنی که نوار چسب را به همان صورت برعکس یعنی طوریکه قسمت چسبنده رو قرار گیرد دورتادور قسمت های پایینی کنسول بپیچید .

گام ۲ :

برای داشتن سطحی صاف ، گوشه ها را همانند شکل بپوشانید .

گام ۳ :

تقویت ساختار .

 این بار نوار چسب را در جهت عمود بر لایه های زیرین ( مطابق شکل ) طوری که قسمت چسبنده ی چسب پایین قرار یگیرد دور تادور گیم بوی یا DS بچسبانید .

گام ۴ :

پس از اینکه این کارها را انجام دادید در انتها یک دور دیگر نوار چسب را در جهت افقی روی لایه های زیرین بچسبانید . این کار باعث می شود که بسته ی حاصله از جنس چرم به نظر برسد.

 

افزودن دسته

گام ۱ :

ساخت بند.

نوار چسب را به طول ۳۰ سانتی متر برش بزنید . آنرا از وسط ( در امتداد عرض ) تا بزنید و دو طرف را خوب روی هم بچسبانید . سپس آنرا از وسط ( اینبار در راستای طول ) تا بزنید و با یک تکه چسب را برای چساندن بند به کیف به یکطرف آن بچسبانید تا به چیزی که در شکل می بینید برسید .

گام ۲ :

بند را به کیف بچسبانید . کیف کامل شده است .

درباره‌ی

همچنین ببینید

برندگان نودمین دوره اسکار (اسکار ۲۰۱۸)

امسال نودمین سال برگزاری اسکار بود ، مراسمی که چشم های تمام سینماگران را هر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عطر و ادکلن ارشاکو