آموزش ساخت گلدان فنری کاملا لوکس

گام ۱:

در منزل خود بگردید و یک گلدان شیک و زیبا را به منظور تحقق پروژه ی خود انتخاب کنید . از آنجایی که نقطه ی کانونی این پروژه همان گلدان است پس لازم است که به اندازه ی کافی شیک و زیبا باشد .

  • در ابتدای کار به این موضوع فکر کنید که آیا دوست دارید گلدان شما بسیار تجملاتی شود و جلب توجه کند و یا اینکه در عین سادگی زیبا باشد . که برای انجام این پروژه ما به شما پیشنهاد می کنیم که حتما سادگی را پیشه ی کار خود قرار دهید . چون ما قصد داریم با کمترین هزینه زیبا ترین هدایا را به شما ارزانی داریم .
  • شما با استفاده از یک فنر مانند فنر تختخواب به راحتی می توانید گلدان خود را بیارایید . به خاطر داشته باشید که گلدانی که انتخاب می کنید با فنر از نظر اندازه همخوانی داشته باشند و حتی کمی کوچکتر باشد .
  • گزینه ی دیگر که در انتخاب گلدان باید بدان توجه داشته باشید آنست که به منظور ایجاد زیبایی بیشتر و الاالخصوص استفاده ی راحت تر ، بهتر است که یک گلدان باریک و شیشه ای انتخاب شود .

 

گام ۲ :

فنر تختخواب مورد نظر را انتخاب کنید . می توانید از رنگ های مختلف این فنرها استفاده کنید . در این اموزش اگر دوست دارید کنتراست جالبی بین گلدان شیشه ای و فنر ایجاد شود سعی کنید از فنرهایی با رنگ مسی و یا طوسی و یا تلفیقی از این دو که حالتی قدیمی را برای بیننده القا می کنند استفاده کنید .

گام ۳ :

فنر باید به حالتی مانند شکل زیر باشد . فنر را به حالت وارونه قرار دهید . چراکه قسمت بزرگترفنر تختخواب باید روی میز قرار گیرد .و این در حالیست که قسمت کوچکتر بالا قرار می گیرد .

گام ۴ :

گلدان مورد نظر را از قسمت بالای فنر داخل آن قرار دهید . فنر باید همانند شکل ، گلدان را احاطه کند .

گام ۵ :

اگر می خواهید از گلهای طبیعی استفاده کنید ، داخل گلدان مقداری آب بریزید .

گام ۶ :

گلها را داخل گلدان قرار دهید . برای این نوع طراحی استفاده از چند گل به صورت دسته ای زیباتر و بهتر عمل می کند .

درباره‌ی

همچنین ببینید

کفپوش مناسب ایوان شما کدام است؟

ما با چهار متخصص ساخت ایوان گفتگو کردیم تا متوجه شویم که چگونه باید مواد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عطر و ادکلن ارشاکو