آموزش شست و شوی صورت بدون استفاده از مواد پاک کننده

اگر دوست ندارید که از پاک کننده های مختلف مانند صابون و یا سایر پاک کننده های شیمیایی برای شست و شوی صورتتان استفاده کنید ، در این آموزش روشی را خواهیم آموخت تا بدون استفاده از پاک کننده های شیمیایی صورتی تمیز ، صاف و درخشان داشته باشید .

گام ۱ :

صورت خود را فقط با آب بشویید . اینکار را هر روز ، صبح و شب ، بعد از ورزش و یا حتی زمانی که یک روز گرم را گذراندید انجام دهید . این روش به تنظیم چربی پوست شما و همینطور منافذ پوست شما کمک خواهد کرد تا همیشه تمیز و روشن بماند .

550px-Have-a-Clean-Face-Without-Cleanser-Step-1

گام ۲ :

مقداری نمک را داخل آب بریزید . نمک وظیفه ی آنتی باکتریال را انجام می دهد که باعث می شود هر گونه لک و یا جوش آزار دهنده از پوست پاک شود .

بنابراین کافیست تا مقدار اندکی نمک دریایی را داخل آب گرم درون یک کاسه بریزید و آنرا خوب مخلوط کنید تا نمک کاملا حل شود .

550px-Have-a-Clean-Face-Without-Cleanser-Step-2

گام ۳ :

با افزودن شکر به جای نمک برای دو بار در هفته ، از پوست شما لایه برداری خواهد شد .در صورت استفاده از شکر به منظور لایه برداری از پوست نیازی به حل شدن کامل شکر در آب نمی باشد . بنابراین مقدار اندکی شکر را داخل آب گرم درون کاسه ای بریزید و آن را مخلوط کنید ، بعد از اینکه آنرا به صورت خود زدید قبل از اینکه آنرا بشوید پوست خود را خوب ماساژ دهید . قرار دادن این محلول بر روی لب باعث از بین رفتن خشکی و ترک لب می شود .

550px-Have-a-Clean-Face-Without-Cleanser-Step-3

گام ۴ :

اگر شما پوستی خشک دارید کافیست پس از مرطوب نمودن صورت ، مقداری روغن زیتون را بر روی پوست خود بمالید . روغن زیتون سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی می باشد . مقداری از روغن زیتون را روی دستهای خود بریزید و سپس بر روی صورتتان بمالید و خوب ماساژ دهید . زمانیکه احساس کردید پوستتان کاملا چسبنده شده یعنی حدودا بعد از ۱۵ دقیقه آنرا با آب بشویید .

550px-Have-a-Clean-Face-Without-Cleanser-Step-4

گام ۵ :

به یاد داشته باشید که همه زیبا هستند  .

550px-Have-a-Clean-Face-Without-Cleanser-Step-5

—————————–

درباره‌ی

همچنین ببینید

ماشین اصلاح مجیک کلیپ بیسیم وال یا سنیور بیسیم وال ؟

وقتی صحبت از تجهیز کردن یک آرایشگاه یا صرفاً لوازم آرایش شخصی آقایان به میان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عطر و ادکلن ارشاکو