آموزش پوشه بندی کردن ایمیل ها در یاهو

در سیستم میل دو نوع پوشه وجود دارد یکسری پوشه هایی که که از ابتدا وجود دارند و ثابتند و قابل حذف نیستند که شامل,Trash Inbox,Draft,Bulk,Sent می باشند یکسری پوشه هم وجود دارند که ما خود آنرا ایجاد می کنیم که برای دسته بندی میل ها بکار رفته که قابل حذف و تغییر نام هستند.

معرفی پوشه های ثابت:
Inbox:پوشه اصلی نامه های خوانده نشده شما می باشد که در جلوی ان داخل پرانتز تعداد نامه های خوانده نشده نمایش داده می شود با کلیک روی ان به قسمت نامه ها می روید.
Draft:این پوشه حالت پیش نویس دارد اگر بهر دلیلی قصد فرستادن میل نوشته شده را ندارید می توانید با انتخاب Save as Draftنامه تان را به این پوشه بفرستید تا در فرصت مناسب فرستادن آنرانکمیل کنید
Bulk: این پوشه مخصوص هرزنامه هاست .اگر شما آدرسی را به عنوان مزاحم معرفی کرده باشید، و یا سِروِر Yahoo! نامه ای را که برایتان رسیده است را مزاحم و یا مشکوک تشخیص دهد، آنرا به جای آنکه به Inbox بفرستد، راهی این پوشه می کند. شما با فشردن گزینه Empty که در جلوی این پوشه است، می توانید، محتویات درون آنرا پاک نمائیدولی قبل از این کار حتماً سری به داخل این پوشه بزنید و آدرس و موضوع mailهای درون آنرا کنترل نمائید، زیرا ممکن است که Yahoo! اشتباهاً نامه های دیگر را هم به این پوشه فرستاده باشد. در حقیقت Yahoo! Mail هر آدرس و موضوعی را که مشکوک و یا تبلیغاتی تشخیص دهد به این پوشه می فرستد.
Sent:در این پوشه نامه هایی که توسط شما فرستاده می شود قرار میگیرد که با انتخاب گزینه ی save copy in your sent item folderدر هنگام فرستادن میل این کار انجام می شود.

Trash:پس از حذف نمودن نامه ها , نامه ها به این قسمت می رود در حقیقت نقش سطل آشغال را بازی میکند وبرای خالی کردن ان باید روی Empty کلیک نمود.
www.taknaz.ir

نحوه ایجاد پوشه دلخواه وحذف و تغییر نام آنها:
با کلیک روی گزینه Add که در کنار گزینه Folder قرار داردمی توانید علاوه بر پوشه های فوق، پوشه ای با عنوان دلخواه خود ایجاد نمائید مثلا پوشه ای با نام دوستتان باز کرده و نامه هایی او را در آن نگهداری کنیدیا پوشه هایی برای میل های مهم ویا جالب درست نمایید پوشه های فوق در زیر گزینه My Folders ذخیره خواهند شد.که می توانند بصورت پنهان یا آشکار باشند.

../upload/10/0.817026001289316265_6xgm23xkbbf4g1pq8jxk.jpg

برای حذف وتغییر آن کافی است که بر روی گزینه Edit در کنار گزینه Folders کلیک نمائید تا وارد قسمت مربوطه شوید.
 

../upload/10/0.818108001289316265_xy17k2vtg11s94s1yv8n.jpg

برای انتقال نامه های مورد نظر به پوشه ها باید نامه ها را انتخاب کرد بعد توسط گزینه به آنها انتقال داد.
سایت تکناز را فراموش نکنید !!

../upload/10/0.819483001289316265_00hs2kdathdp27q345.jpg
 
:Addrees book
در این قسمت آأرس الکترونیکی و مشخصات کسانی که به آنها میل می زنید را می توانید وارد کنید تا میل زدن شما تسریع گردد با کلیک بر روی آین دکمه صفحه زیر باز شده و شما اطلاعات را وارد می نمایید همچنین اگر آدرس کسی در دفترچه شما نباشد و شما برایش میل بزنید در آخر میل زدن پیام Add To Address book
می اید ودر آن هنگام نیز می توانید انرا اضافه کنید

../upload/10/0.820771001289316265_8qdsn5r0afkw27ingn36.jpg
 
جستجو در ایمیل:امکان دارد شما بخواهید از بین ایمیل هایتان بدنبال ایمیل های شخص خاصی باشید یا ایمیل با موضوع خاص را نیاز داشته باشید در این صورت نیاز نیست تمام صفحات میل را بگردید کافیست بر روی گزینه search mail
رفته صفحه زیر ظاهر شده با وارد کردن مشخصات میلی که می خواهید سریع ان را پیدا خواهید کرد.

../upload/10/0.821750001289316265_v4fzmq9qdozrigjgic5.jpg

درباره‌ی

همچنین ببینید

چگونه مصرف اینترنت منابع مختلف در ویندوز را محدود کنیم؟

یکی از دغدغه هایی که هر یکی از ما ایرانی ها این روزها بیستر درگیر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عطر و ادکلن ارشاکو