آموزش ۱۳ روش برای افزایش دادن ترافیک سایت

سلام به شما دوستان و همراهان کلوپ آموزش! همانطور که قبلا به شما قول داده بودیم می خواهیم برای شما سلسله آموزش هایی قرار دهیم که یک سایت عالی را برایتان به ارمغان آورد! به هر حال بهترین مقالات را برای شما انتخاب می کنیم تا بتوانید بهتر در گیر مسائل سایت خود شوید و از تلاش هایتان نتیجه بگیرید به همین منظور اعتقاد داشتیم در ابتدای راه هیچ چیز بهتر از ارائه نکات کلیدی از کار آفرینان وب نیست و در مقاله ای ۱۳ کارآفرین را دور هم جمع کردیم تا با ارائه نکاتی یک مشاوره خوب برای افزایش بازدید سایت به شما بدهند با ما و این ۱۳ تن همراه باشید!

 به دنباله طولانی مدت تمرکز کنید

اگر سایت شما تازه کار است، یافت شدن آن ها با کلمات کلیدی قدرتمند و اصلی کار بسیار سختی است. پیشنهاد من نوشتن مقالاتی است که دارای کلمات کلیدی خاصی باشند که با جستجوی آن ها در صدر مشاهده شود. یک مزیت بزرگ در تمرکز کردن بر روی کلمات کلیدی طولانی مدت، اینست که آن ها به خوبی نتایج را وارونه می کنند و باعث بازخورد بهتری می شوند. برای کمک به این، ابزاری به نام HitTail را پیشنهاد می کنم، که کاربران با جستجو های هدف دار را با تمرکز بر روی امیددهنده ترین کلمات کلیدی موجود در ترافیک کنونی تان به سایت شما هدایت می کند.

 پشتیبانی

هر چه در تجارت و ساخت محتوای آنلاین فعالیت بیشتری داشته باشید، در تمامی نتایج جستجوی مرتبط بهتر نشان داده می شوید. ایجاد یک وبلاگ و قدم پیش گذاشتن با تعداد بسیاری از مقالات مناسب و بعضاً عالی است اما حفظ این خط مشی و ادامه دادن برای زمان های طولانی تفاوت محسوس تری دارد.

 مقالاتتان را بهینه سازی کنید

سه عامل اصلی برای موفقیت صفحات یا مقالات بهینه سازی شده وجود دارند: عنوان متا، توضیحات و کلمات کلیدی. این چیز های بسیار کوچک در نگاه اول که هنگام ارسال مقاله ناچیز به نظر می رسند بسیار مؤثر هستند و نقش کلیدی را رقم می زند.
سعی کنید حتما زمان کافی را به آن اختصاص داده و آن ها را به متن بنویسید.

ساخت و بنای لینک های اصولی را فراموش نکنید

لینک های جای سازی شده با کلمات کلیدی در بهینه سازی فونداسیون صفحات در موتور های جستجو اهمیت بالایی دارند. بهترین قسمت این است که لینک ها می توانند رایگان باشند. تنها کافی است فروشندگان، شرکا، سئوکاران و هر منبع معتبری که می دانید برای جای سازی کلمات کلیدی در سایت تان با توجه به اهداف و کلمات کلیدی طولانی مدتان پرسش کنید.

همچنین اگر منبع ارجائی شما یک رنک صفحه بالا دارد، یک رشد بالای رتبه کلی در کمتر از دو ماه از ارسال مقالات خواهید داشت.

 از ابزار کلمات کلیدی گوگل استفاده کنید

استفاده از ابزار گوگل در زمینه کلمات کلیدی به شما اجازه می دهد تا کلمات کلیدی ای که رقابتی نیستند و معمولی به حساب می آیند را شناسایی و از قرار دادن آن ها جلوگیری کنید. اگر در یک رقابت پر تنش هستید، با ساخت چند ترافیک مرجعی، کاربران تان را به بازدید از سایتتان تشویق کنید.

 محتوای غنی را در اختیار خوانندگان تان قرار دهید

 

هنگامی که بحث به جستجوی اورگانیک می رسد، تجارت محتوا در میان بلاگ یا پست های میهمان جزء سریع ترین راه ها برای ساخت ترافیک است. با این حال، تجارات محتوایی یک بازی کیفیت و نه کمیت می باشد؛ اگر دارای محتوای خسته و کسل کننده و گاهاً عاری از اطلاعات باشد، خوانندگان به مطالعه و اشتراک گزاری و معرفی آن روی نمی آورند. دقیقا همان چیزی که یک شرکت برای ساخت زیربنای خود به آن احتیاج دارد. کاری که من همیشه انجام می دهم، این است که ابتدا از خود می پرسم آیا ۱۰ دقیقه از وقت خود را به این مطلب اختصاص خواهم داد؟ آیا آن را به اشتراک گزاری خواهم گزارد؟ اگر با خودتان این نتیجه گیری را انجام داده اما به نتیجه کلی نرسیدید، باید یک تجدید نظر در استراتژی های آن داشته باشید.

 سعی نکنید گوگل را فریب دهید

پیشدستی از گوگل ممکن است برای کوتاه مدت {با بیشترین شانس} موفقیت آمیز باشد اما برای پیاده سازی یک استراتژی بلند مدت اصلا مناسب نیست.
برای سایت ترافیک ساختی (اورگانیک) سایت، بالاترین ارتباط مقاله ای را نسبت به آنچه کاربران تان به دنبال آن می گردند رعایت نمائید. از ابزار کلمات کلیدی گوگل برای دریافت این که آیا شامل چیزی که عامه مردم در جامعه به دنبال هستند هست یا خیر.

 به سئو به چشم یک فرصت برای پیشرفت نگاه کنید

 

SEO یک بازی نیست. حداقل نه اگر که به آن به عنوان یک بازی که همیشه در آن برنده هستید نگاه کنید. همیشه روی به ساخت محتوا هایی بیاورید که کاربران را به خواندن وا داشته و گوگل آن را ارزشمند جستجو بداند. بازدیدکنندگان مطالبی که از آن ها خوششان بیاید را بیشتر اشتراک گزاری و توصیه می کنند، همچنین بیشتر در سایت می مانند و حتی شاید از خوانندگان دائمی تان بشوند! پس، اگر بلاگر ها و رسانه های انجمنی اگر سایت شما را به عنوان یک مرجع مقاله ای مورد توجه قرار دهند به معنای لینک های اورگانیک بیشتری است.

BOUNCE RATE را کاهش دهید

 

نکته ای است که موتور های جستجو را بیش از حد آزار می دهد و آن چیزی جز زیاده نویسی نیست. کلمات کلیدی تان را چک کرده و این میزان را کاهش دهید. آن زمان است که موتور های جستجو واقعا شما را ستایش خواهند کرد!

محتوا های دارای کیفیت تولید کنید

موتور های جستجو نسبت به افراد و شرکت هایی که به محتوا های سازگار، استوار و با کیفیت روی می آورند توجه خاصی دارد. این رنک های نویسندگی تاثیری بزرگ در نتایج جستجوی ارگانیک در پی خواهد داشت. پس بنابراین، تنها به فکر نوشتن یک مقاله نباشید، بلکه حداکثر کردن محتوا و غنی سازی آن نیز حائز اهمیت خواهد بود. در این حالت است که نوشته شما مانند یک ویروس در تمامی شبکه های انجمنی پخش خواهد شد.

یک وبلاگ شرکتی برای افزایش ترافیک SEO ایجاد کنید

سئو مهم ترین مسئله در ترافیک جستجوی ارگانیک است. هر چه روابط جستجویی محبوب تری داشته باشید، به صورت اساسی، نتایج جستجو به سایت شما خواهد پیوست. اما مشمول کردن نوشته های بیش از حد بیش از خوب بودن، می تواند موجب آسیب رساندن شود و کاربران را برای یافتن اطلاعاتی که به دنبالش بودند سر در گم کند. صفحه اصلی (ایندکس) را کمی سبک تر و خلاصه تر بنویسید و صفحاتی جداگانه برای هر بخش (درباره ما، تماس با ما و …) ایجاد کنید و در صورت نیاز برای نوشتن بلاگ (که معمولا لازم است) از یک بلاگ جداگانه استفاده کنید. سعی کنید تا پژوهش هایی در زمینه کلمات کلیدی برای یافتن این که کدام عبارات به صنعت شما گرایش دارد و قرار دادن آن ها در پست های بلاگ تان انجام دهید. از هنگامی که وبلاگ شما دارای لینک بک های بسیار نمایان به صفحه اصلی وب سایت باشد، این وبلاگ، میدان بینش شما را افزایش خواهد داد.

از قدرت نفوذ خبره های صنعت بهره ببرید

هر شخصی، از اظهار نظر کردن به عنوان یک شخص ماهر لذت می برد. شما از این که چقدر آسان می توانید رهبران یک صنعت را برای شرکت در پست های میهمان در وبلاگ شخصی شان قرار دهند، حیرت زده خواهید شد. با این شیوه، آن افراد با برند شما بیشتر آشنا خواهند شد. این افراد ماهر همچنین برای ایجاد محتوا های عالی یک نقطه جذب مناسب برای کاربران فعلی تان خواهد بود.

یک انجمن بسازید

افزایش ترافیک گوگل تماما راجع به پاسخ پرسش هایی است که برای انجمن مهم هستند. شما نیاز به کسب اعتبار دارید. پس سعی بر پاسخ به سوالات کاربران تان داشته باشید و سعی کنید آن ها دارای کیفیت، غنی، عاری از هر گونه ابهام و کاربردی بوده و کاملا قابل فهم باشد. این تمام چیزی است که گوگل به دنبال آن است. هنگامی که به پرسش های انجمن تان پاسخ می دهید، گوگل سایت شما را نسبت به کلمات کلیدی مرتبط خواهد کرد که حتی شاید فکرش را هم نکنید. شما داخل انجمن تان وظیفه شناسی را ایفا می کنید و گوگل هم همان زمان شما را رنک می کند!
دیگر چه چیز از این بهتر نیاز خواهید داشت؟

بنظر می رسد که کلیدی ترین نکته ها را با ید در این بخش از طرف این افراد دریافت کرده باشید. به دستورالعمل های این افراد بادقت گوش کنید و اجرا کنید تا وب سایتتان را قوی کنید و ترافیک سایت خوبی به ارمغان آورید.

=======================

درباره‌ی

همچنین ببینید

Responsive Design در طراحی سایت

طراحی سایت Responsive Responsive design به معنی طراحی یک سایت برای نمایش مناسب در تمام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عطر و ادکلن ارشاکو