ایده های نو برای تهیه ی پاپ کورن

پاپ کورن یکی از غذاهای بسیار محبوب همه ی مردم است که اغلب با نمک یا کره تهیه می شود . این ها پاپ کورن هایی با طمع ساده هستند اما شما می توانید در عطر و طعم آنها به راحتی هرچه تمام تر تغییر ایجاد کنید فقط کافی است کمی خلاق باشید . برخی از طعم هایی که می توانید به پاپ کورنهای طبخ شده بدهید عبارتند از :

ادویه پای سیب :

شما می توانید از ادویه هایی که برای طعم دهندگی به کیک پای سیب استفاده می کنید در پاپ کورن نیز استفاده نمایید و طعمی بسیار خوشایند را به آن اعطا کنید . ۱ قاشق چایخوری دارچین را به همراه نصف قاشق چایخوری جوز هندی و یک چهارم  قاشق چایخوری فلفل شیرین ، یک چهارم  قاشق چایخوری زنجبیل را کم کم روی ذرت بوداده بریزید و آنها را با حرکاتی آرام با ذرت ترکیب نمایید .

شکلات :

پاپ کورن کارامل تنها پاپ کورن شیرینی نیست که وجود دارد و می توان از خوردن آن لذت برد . شکلات نیز برای دادن طعم جدید به پاپکورن می تواند انتخاب خوبی باشد . تنها کافیست ۳ قاشق غذاخوری پودر شکر ، ۱ قاشق غذاخوری پودر کاکائو و ¼ قاشق چایخوری دارچین را داخل یک کاسه ی کوچک با هم مخلوط نمایید . و سپس آنرا روی ذرت بو داده بریزید و میل نمایید .

پیتزا :

شما براحتی می توانید طعم و عطر پیتزا را برای پاپکورن به ارمغان آورید . فقط کافیست داخل یک کاسه ی کوچک ؛ نصف قاشق چایخوری پونه خشک را با نصف قاشق چایخوری ریحان خشک و نصف قاشق چایخوری پودر سیر و یک هشتم قاشق چایخوری فلفل قرمز خرد شده را به همراه ۲ تا ۳ قاشق غذاخوری پنیر پارمزان رنده شده ترکیب نمایید .  مخلوط حاصل را به پاپکورن اضافه نموده و میل کنید .

منبع : ehow

درباره‌ی

همچنین ببینید

طرز تهیه کیک خوشمزه و اسفنجی در دستگاه ساندویچ ساز

در این مقاله قصد داریم یک کیک ساده و خوشمزه را به شما آموزش بدهیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عطر و ادکلن ارشاکو