تفاوت زنان و مردان در بازی‌های موبایلی

تحقیقات شرکت های آمازون و هریس اینتراکتیو نشان می دهد، رفتارهای زنان و مردان هنگام بازی های موبایلی یکسان نیست.

به گزارش CNET،در دنیای بازی های موبایل، زن ها و مردها به یک نسبت درگیر بازی های موبایل می شوند. آمارها نشان می دهند که ۵۰ درصد از اشخاصی که به انجام بازی های موبایل می پردازند خانم هستند و نیم دیگر آن ها نیز مرد هستند. ولی نحوه رویکرد آنها به بازی ها با یکدیگر یکسان نیست.

این پژوهش نگاه دقیق تری به بازی های موبایل و جنسیت اشخاصی که مشغول آنها هستند داشته است.

براساس مصاحبه با۸۸۰ مرد و زنی آمریکایی که با موبایل هوشمند خود بازی می کردند، نتیجه تحقیقات با ۳ نکته بارز جمع بندی همراه شده که مردها بیشتر اهل رقابت هستند تا زن ها ؛ مردها بیشتر تمایل دارند تا رکوردهای خود را به اشتراک بگذارند و خانم ها بیشتر به سمت اجرای بازی های رایگان تمایل دارند.

براساس این خبر، خانم هایی که اهل بازی های موبایل هستند بیشتر دوست دارند به انجام بازی های رایگان به پردازند، حتی حاضر هستند پاپ آپ های تبلیغاتی آزار دهنده ( صفحات تبلیغاتی ) را نیز تحمل کنند ولی وجهی بابت خرید نسخه بدون تبلیغ بازی پرداخت نکنند.

هشتاد و چهار درصد از خانم ها گفته اند که بازی های رایگان را ترجیح می دهند و این درحالی است که ۷۷ درصد آقایان اقدام به خرید بازی کرده اند. البته ۲۷ درصد خانم ها در آینده بازی را خریداری خواهند کرد.

طبق گزارش هریس (Harris) مردها بیشتر اهل رقابت هستند و بیشتر دوست دارند خبرهای بردهایشان را به اشتراک بگذارند.
۵۳ درصد از مردها احساس رقابت می کنند. این میزان در خانم ها ۴۵ درصد است. همچنین ۴۳ درصد از خانم ها نتایج مطلوبی که در بازی کسب کرده اند را در شبکه های اجتماعی با دوستانشان به اشتراک می گذارند.

۵۳ درصد از آقایان هم با رقبا مشغول به کری خواندن درباره نتایج هستند. طبق داده های بدست آماده از این پژوهش خانم ها بیشتر از آقایون تمایل دارند تا در زمینه اشتراک گذاری رکوردهای خود در در شبکه های اجتماعی فعالیت کنند.

از شرکت کننده گان این پژوهش پرسیده شد که وقتی در بازی مورد علاقه شان بالاترین امتیاز را به دست می آورند بازخوردشان چگونه است ؟ آقایون به روش های گوناگون اقدام به اشتراک گذاری نتیجه خود در محیط های مجازی عمومی می کنند.

===============

درباره‌ی

همچنین ببینید

آیفون ۶ ضد آب خواهد بود !

به تازگی تصویری از نسل بعدی آیفون (آیفون ۶) منتشر شده که نشان دهنده یک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عطر و ادکلن ارشاکو