تمام پسورد های خود را با Show My Password مشاهده کنید!

امروز در راستای یک مطلب آموزشی امنیتی می خواهیم کاری کنیم که پسورد هایتان را بتوانید به طور لحظه ای مشاهده کنید. گاهی اوقات به دلیل داشتن اکانت های زیاد فراموش می کنیم که رمز موارد مختلف در اکانت ها را چه قرار داده ایم. می توانید از بخش show password در تنظیمات مرورگر این کار را کنید ولی یک راه سریعتر هم وجود دارد. با وجود این راه نیازی نیست وارد تنظیمات مرورگر شویم و سر خود را زیادی گرم کنیم . برای این کار یک افزونه بسیار سبک به نام Show My Password وجود دارد که می تواند برایتان لحظه ای این پسورد ها را نمایش دهد.

این افزونه به نام Show My Password در واقع یک همیار امنیتی خوب برای شماست که تنها با یک ترفند کار می کند. هنگامی که Show My Password را نصب کردید و بعد از ریست کردن مرورگر می توانید با قرار دادن اشاره گر ماوس روی فیلد وارد کردن پسورد به طور لحظه ای رمز عبور خود را مشاهده کنید. مهم نیست که می خواهید اکانت چه سرویسی را چک کنید. برای هر سرویسی می توانید از این ترفند استفاده کنید و نکته مهم هم این است که کسی نمی داند که شما روی مرورگرتان این برنامه را نصب کرده اید و به راحتی و بدون استفاده از این ترفند نمی تواند پسورد شما را ببیند اما اطلاع از این برنامه نباید موجب رفتار ضد اخلاقی برای شما شود. یعنی نباید از این افزونه برای پیدا کردن رمز عبور کاربران و دوستان و آشنایان خود استفاده کنید.

به این عکس دقت کنید :

Show My Password

این بخش تنظیمات Show My Password است. در واقع شما می توانید به راحتی افزونه را فعال یا غیرفعال کنید. بعد از آن هم می توانید مدت زمان نشان دادن پسورد را تنظیم کنید و علاوه بر آن رنگ باکس و تکست پسورد را هم تغییر دهید. برای اطلاع بیشتر می توانید هر مورد را به طور جداگانه تنظیم و بعد از زدن ok  نتیجه را مشاهده کنید.

برای افزودن Show My Password به مرورگر فایرفاکس کلیک کنید.

===================

درباره‌ی

همچنین ببینید

چگونه مصرف اینترنت منابع مختلف در ویندوز را محدود کنیم؟

یکی از دغدغه هایی که هر یکی از ما ایرانی ها این روزها بیستر درگیر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عطر و ادکلن ارشاکو