سه خبر داغ از «جانی دپ» بازیگر مشهور هالیوود + عکس

چهره مطرحی همچون دپ همیشه بخشی از اخبار حاشیه ای را به خود اختصاص می دهد.

«جانی دپ» این روزها به دوران اوج خود باز می گردد. او اخیرا با «اَمبرهرد» نامزد کرده و فیلمهای موفقی همچون «توده سیاه» و «مودکای» را مقابل دوربین برده است. فیلم «فراسو» ی او نیز با استقبال فراوانی در کشورهای دیگر مواجه شده است. با این حال ، چهره مطرحی همچون دپ همیشه بخشی از اخبار حاشیه ای را به خود اختصاص می دهد.

خبر اول

«دپ» در گفتگو با مجله (Tele 2) اظهار داشته تا به حال یکبار هم نام خود را در گوگل جستجو نکرده است. او پیش از این نیز گفته بود که از گشت زنی در دنیای مجازی متنفر است.

خبر دوم

تنها کسی که «دپ» را از ازدواج با «امبر هرد» باز می دارد ، آنجلینا جولی است. او از همبازی فیلم «گردشگر» تقاضا کرده که قبل از ازدواج با «هرد» حتما قرارداد مالی قبل از ازدواج را امضا کند. یادآور می شود «دپ» با ۳۰۰ میلیون دلار ثروت در گروه ستارگان میلیونر قرار دارد و در صورتی که این قرارداد امضا نشود نیمی از ثروتش پس از ازدواج به «هرد» خواهد رسید.

خبر سوم

«مورگان فریمن» به «کارسون دالی» گفته همیشه آرزوی بازی در کنار جانی دپ را داشته است و این موقعیت در فیلم «فراسو» نصیبش شد.  او اظهار داشته علت پذیرفتن نقش در فیلم «فراسو» صرفا حضور «دپ» بوده است.

منبع:سینما خبر

========================

درباره‌ی

همچنین ببینید

فیلم سینمایی «زیبایی روح» با بازیگری هیفا وهبی خواننده معروف لبنانی در مصر توقیف شد

فیلم سینمایی «زیبایی روح» با بازیگری هیفا وهبی خواننده معروف لبنانی در مصر توقیف شد. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عطر و ادکلن ارشاکو