شرکت ژاپنی اوتساکو اولین کمپین تبلیغاتی بر روی کره ماه را اجرا می‌کند!

این شرکت ژاپنی اولین کمپین تبلیغاتی بر روی کره ماه را اجرا می‌کند!

 

 

شرکت ژاپنی اوتساکو که در کسب و کار تولید توشیدنی است قصد دارد با ارسال یک قوطی یک کیلوگرمی تیتانیومی پر از نوشیدنی ورزشی و رویاهای کودکان به ماه، قلمرو جدیدی را در کسب و کار تبلیغات معرفی کند تا بدین ترتیب اولین محصول تجاری در جهان باشد که جهان دیگری را برای اهداف بازاریابی در می‌نوردد.

اوتساکو امیدوار است تا با این شیرین کاری خود جوانان را به علوم فضانوردی علاقمند کند و در ضمن این قوطی که مسافت ۳۸۰ هزار کیلومتری را خواهد پیمود در روی کره ماه باز شده و محتویات آن به بیرون سرازیر خواهد شد.

این کپسول با راکت فالکون ۹ که به صورت اختصاصی برای مسافرت های فضایی توسط موسسه Elon Musk’s SpaceX طراحی شده است در طی ۴٫۵ روز مسافرتی را تا کره ماه خواهد پبمود.

علاوه بر این نوشیدنی، در این کپسول تیتانیومی شاهد نامه‌هایی از کودکان در سراسر آسیا خواهیم بود که به شرکت مذکور ارسال کرده‌اند و محتویات نامه‌ها بر روی دیسک نقره‌ای حک شده است.

این شرکت امیدوار است با موفقیت پروژه، این نوشیدنی به انتخاب نخست فضانوردان برای رسیدن به سطح ماه بدل شود و در عین حال اولین نوشیدنی باشد که به سطح کره ماه راه پیدا کرده است اگر چه یک شرکت آمریکایی تولید نوشیدنی چنین ادعایی را به خود متعلق می‌داند.

==================

درباره‌ی

همچنین ببینید

آیفون ۶ ضد آب خواهد بود !

به تازگی تصویری از نسل بعدی آیفون (آیفون ۶) منتشر شده که نشان دهنده یک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عطر و ادکلن ارشاکو