معرفی بهترین گوشی های اندرویدی برای خرید

هر روز شرکت های مختلف محصولات جدیدی را معرفی می کنند. در این میان سیستم عامل شرکت گوگل به دلیل آزادی عمل نسبی و پشتیبانی مناسب از سوی توسعه دهندگان مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. اما شاید افرادی که قصد خرید این محصولات را داشته باشند در هنگام انتخاب دچار مشکل شوند. در این مطلب قصد داریم بهترین گوشی های هوشمند را به شما معرفی کنیم. توجه داشته باشید در انتخاب این موارد عامل قیمت در نظر گرفته نشده است و برتری دستگاه ها مورد نظر می باشد.

 

موتورولا Moto X

این محصول یکی از اولین دستگاه هایی است که با همکاری مشترک گوگل و موتورولا ساخته شده است. یکی از مهم ترین ویژگی های این محصول قابلیت شخصی سازی آن می باشد که کاربر به کمک آن حق انتخاب رنگ و جزییات دستگاه را دارد. البته دو رنگ اصلی سیاه و سفید نیز برای آن موجود است. صفحه نمایش آن ۴٫۷ اینچ اندازه دارد و از کیفیت ۷۲۰p پشتیبانی می کند و در پردازنده آن نیز از طراحی اختصاصی X8 موتورولا استفاده شده است. قابلیت Google Now نیز بر روی آن به صورت بهینه سازی شده قرار گرفته است.

 

2

اچ تی سی One Mini

بدون شک گوشی One شرکت اچ تی سی یکی از بهترین دستگاه های مبتنی بر اندروید می باشد. اما شاید برخی از کاربران توان پرداخت چنین هزینه ای را نداشته باشند یا به مشخصات سخت افزاری بسیار بالایی نیاز ندارند. در این صورت باید به سمت One Mini رفت که از یک صفحه نمایش ۴٫۳ اینچی با کیفیت ۷۲۰p استفاده می کند که از اندازه آن از برادر بزرگترش کمی کوچکتر می باشد. بر روی آن چیپ Snapdragon 400 با دو هسته و ۱ گیگابایت حافظه رم به همراه ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی قرار گرفته است. هم چنین دوربین منحصر به فرد اچ تی سی با نام UltraPixel بر روی این دستگاه نیز قرار گرفته است.

 

3

هوآوی Ascend P6

در یک سال گذشته شرکت هوآوی توانسته با عرضه محصولاتی زیبا سهمی برای خود در بازار گوشی های هوشمند ایجاد کند. یکی از این محصولات Ascend P6 است که فقط ۶ میلیمتر ضخامت دارد و از بدنه آلومینیومی بهره مند شده است. هم چنین در قلب دستگاه یک پردازنده چهار هسته ای تعبیه شده است. دوربین ۸ مگاپیکسلی و صفحه نمایش ۴٫۷ اینچی از دیگر ویژگی های آن می باشد. هم چنین نسخه ۴٫۲٫۲ اندروید به همراه رابط کاربری Emotion 1.6 بر روی P6 قرار دارد.

 

4

سامسونگ Galaxy S4 Mini

یکی از عادت های سامسونگ که در یک سال گذشته شاهد آن بوده ایم عرضه نسخه ای ارزان تر به همراه امکانات کمتر از پرچمدار خود می باشد. Galaxy S4 Mini نیز یکی از همین نسخه های ارزان تر است که دارای صفحه نمایش کوچکتر ۴٫۳ اینچی می باشد. هم چنین از پردازنده چهار هسته ای با فرکانس ۱٫۷ گیگاهرتز بر روی آن استفاده شده است. اما ویژگی ناامید کننده آن صفحه نمایشی با رزولوشن بسیار پایین است که با دیگر مشخصات سخت افزاری دستگاه مطابقت ندارد. دوربین ۸ مگاپیکسلی به همراه ۸ گیگابایت حافظه داخلی و ورودی کارت حافظه از دیگر امکانات پرچمدار کوچک سامسونگ می باشند.

 

5

سامسونگ Galaxy S4 Zoom

در نگاه اول شاید این دستگاه شباهت هایی به محصول ذکر شده در بالا داشته باشد ولی باطن آن در کل متفاوت است. S4 Zoom در حقیقت یک کمرافون می باشد و برای علاقه مندان به عکاسی طراحی شده است. سنسور ۱۶ مگاپیکسلی و فلش زنون از مشخصه های اصلی دوربین دستگاه می باشند. باطری ۲۳۳۰ میلی آمپری وظیفه تامین انرژی دستگاه را بر عهده دارد و برای ذخیره تصاویر نیز ۸ گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته شده است.

 

6

سونی Xperia Z Ultra

اگر به دنبال یک فبلت زیبا با کارایی بالا هستید سونی محصولی بی نظیر را برای شما در نظر دارد. البته حمل و نقل آن به همین آسانی نیست و نمی توانید Z Ultra را در جیب خود قرار دهید. این محصول دارای قابلیت ضدآب و وزن ۲۱۲ گرمی است و از صفحه نمایش Triluminos به همراه فناوری X-Reality برای نمایش بهتر تصاویر استفاده می کند. چیپ دستگاه از نوع Snapdragon 800 می باشد و به ۲ گیگابایت حافظه رم و نسخه ۴٫۲ اندروید مجهز شده است. هم چنین در دست گرفتن این دستگاه برای تمایش کار دشواری است به همین دلیل وسایل جانبی یکی از مهم ترین ویژگی های آن می باشند.

 

7

 سامسونگ Galaxy S4 Active

این نسخه از پرچمدار سامسونگ که با پسوند Active ارائه شده است دارای بدنه مستحکم به همراه پوشش ضدآب می باشد. در واقع این محصول پرقدرت ترین گوشی است که برای انجام کار در شرایط سخت طراحی شده است. صفحه نمایش ۵ اینچی آن دارای رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ می باشد و پردازنده چهار هسته ای به همراه دوربین ۸ مگاپیکسلی برای آن در نظر گرفته شده است.

 

8

نسخه گوگل پلی One و Galaxy S4

اگر به دنبال پرچمداران دو شرکت اچ تی سی و سامسونگ هستید و هم چنین به استفاده از اندروید خام علاقه دارید بهتر است به سراغ فروشگاه گوگل بروید. نسخه گوگل پلی اچ تی سی One و سامسونگ Galaxy S4 با اندروید ۴٫۲٫۲ عرضه می شود و دارای مشخصاتی همانند نمونه های اصلی هستند. البته برنامه آپدیت این دستگاه ها همانند سری نکسوس گوگل انجام می گردد.

 

9

اچ تی سی One

برادر بزرگتر One Mini در واقع One است که مشخصات فوق العاده ای دارد. به طور مثال در حال حاضر این دستگاه بیشترین چگالی پیکسل بر اینچ را ارائه می دهد. البته توجه داشته باشید که این مدل را با +One X و یا One X اشتباه نگیرید. در داخل آن از پردازنده چهار هسته ای با فرکانس ۱٫۷ گیگاهرتز به همراه ۲ گیگابایت حافظه رم استفاده شده است و دارای صفحه نمایش ۴٫۷ اینچی می باشد. هم چنین دوربین UltraPixel آن قادر به ثبت تصاویر فوق العاده با کیفیت است و در محیط های کم نور نیز عملکرد خوبی دارد.

 

10

سامسونگ Galaxy S4

در حال حاضر S4 نه تنها برترین دستگاه خانواده کهکشانی ها می باشد بلکه بهترین گوشی هوشمند اندرویدی نیز به شما می رود. سامسونگ در این محصول از صفحه نمایش ۵ اینچی به همراه دوربین ۱۳ مگاپیکسلی استفاده کرده است. کیفیت صفحه نمایش AMOLED آن Full HD است و چگالی پیکسل ۴۴۱ را دارای می باشد. این نسخه پیشرفت بسیاری نسبت به نسل قبلی خود کرده است.

 

11

سونی Xperia Z

با این که سونی در چند وقت اخیر محصولات بسیاری را معرفی کرده است اما Xperia Z هم چنان پرچمدار این شرکت محسوب می گردد. این دستگاه همانند محصول سامسونگ دارای صفحه نمایش ۵ اینچی و رزولوشن مشابه می باشد. هم چنین دوربین ۱۳ مگاپیکسلی را داراست ولی عملکردی مناسبی ارائه نمی دهد. علاوه بر این صفحه نمایش دستگاه دارای مشکل زاویه دید است.

 

12

گوگل Nexus 4

وقتی صحبت از پشتیبانی محصولات به میان می آید بدون شک سری نکسوس می تواند بهترین انتخاب باشد. گوگل در آخرین پروژه کاری خود در زمینه گوشی های هوشمند با همکاری ال جی Nexus 4 را به بازار عرضه کرده است که دارای صفحه نمایش ۴٫۷ اینچی به همراه رزولوشن ۷۶۸ در ۱۲۸۰ می باشد. دستگاه به صورت پیش فرض از اندروید ۴٫۲ استفاده می کند ولی آپدیت نسخه ۴٫۳ نیز برای آن ارائه شده است. یکی از قابلیت های آن عکسبرداری ۳۶۰ درجه به کمک دوربین ۸ مگاپیکسلی خود می باشد. پردازنده آن نیز از نوع Snapdragon S4 Pro است و عملکرد مناسبی را ارائه می دهد.

 

13

سامسونگ Galaxy S3

شاید این محصول کمی قدیمی به نظر برسد ولی هنوز ویژگی های مهمی را داراست. از جمله ویژگی های آن پردازنده چهار هسته ای به همراه فرکانس ۱٫۴ گیگاهرتز ، دوربین ۸ مگاپیکسلی به همراه فلش LED و صفحه نمایش ۴٫۸ اینچی می باشد. هم چنین هنوز هم در لیست آپدیت های سامسونگ نام این دستگاه دیده می شود.

 

14

اچ تی سی +One X

نسخه ای بهبود یافته از One X که در زمان خود به سرعت بالا شهرت داشت. حافظه داخلی دستگاه ۶۴ گیگابایت است ولی دیگر از کارت حافظه پشتیبانی نمی کند. هم چنین مجهز به یک دوربین ۸ مگاپیکسلی با کیفیت می باشد و قابلیت فیلمبرداری به صورت Full HD را داراست. این دستگاه هنوز هم می تواند بسیاری از بازی های گرافیکی را بدون مشکل اجرا نماید.

 

15

سامسونگ Galaxy Note 2

یک فبلت دیگر در لیست ما که این بار ساخت شرکت سامسونگ است. صفحه نمایش محصول ۵٫۵ اینچ اندازه دارد و دارای رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ می باشد. هم چنین قابلیت پشتیبانی از قلم S-Pen را نیز دارد. از دیگر مشخصات آن پردازنده ۱٫۶ گیگاهرتزی به همراه ۲ گیگابایت حافظه رم می بشد.

 

 

ارزشمند ترین گوشی ها برای خرید

اگر سراغتان به بازار علاالدین خورده باشد حتما با تبلیغات شرکت های مختلف مواجه شده اید. حتی برخی از آنها محصولات خود را برای تست نیز در اختیار کاربران قرار داده اند. اما تبلیغات همیشه به جنبه های مثبت محصول می پردازد و ویژگی های دستگاه را با قیمت آن مقایسه نمی کند. به همین دلیل در این مطلب قصد داریم چند گوشی با قیمت مناسب که دارای امکانات متعادلی هستند را به شما معرفی کنیم. البته ممکن است جای برخی از دستگاه ها در این لیست خالی باشد ولی قیمت یکی از مهم ترین فاکتور های ما در انتخاب محصولات بوده است.ال جی Optimus G

در چند وقت گذشته شاهد افت مناسب قیمت این محصول بوده ایم. اپتیموس جی که در گذشته پرچمدار شرکت ال جی به شمار می رفت و حالا جایگاه خود را به برادر دومش داده است ، ویژگی های مناسبی را دارا می باشد. از جمله آنها می توان به پردازنده چهار هسته ای قدرتمند ، حافظه رم دو گیگابایتی و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اشاره کرد. هم چنین صفحه نمایش این دستگاه دارای کیفیت نمایش بسیار بالایی است اگر چه به پای محصولاتی هم چون گلکسی اس ۴ نمی رسد.

lg-optimus-g-e973-black1

 

گوگل Nexus 4

در حال حاضر نکسوس ۴ آخرین عضو از خانواده خود می باشد. این محصول بیشتر ویژگی های اپتیموس جی را دارد با این تفاوت که در دو مدل با حافظه های ۱۶ و ۸ گیگابایتی حافظه عرضه می شود و دوربین آن نیز ۸ مگاپیکسل است. هم چنین قابلیت ارتقاء حافظه از طریق کارت حافظه را نیز ندارد. این مقدار ممکن است برای برخی از کاربران محدود به نظر برسد. اما در سوی دیگر نکسوس ۴ تا دو سال آینده آپدیت های اندروید را از سوی شرکت گوگل دریافت می کند و در حال حاضر نیز می توان آن را به اندروید ۴٫۳ آپدیت کرد.

12

 

سونی Xperia SP

این محصول از خانواده اکسپریا شاید کمی از محصولات قبلی رده پایین تر باشد اما با این حال ارزش خرید بالایی دارد. صفحه نمایش نسبتا بزرگ ، پردازنده دو هسته ای با عملکرد بالا و دوربین ۸ مگاپیکسلی از جمله ویژگی های آن می باشد. هم چنین باطری دستگاه نسبت به اعضای قبلی خانواده خود یعنی Xperia T و TX بهبود قابل توجه ای داشته است و برای یک روز با انجام کار های سنگین دوام می آورد.

4

 

هوآوی Ascend G510

شرکت چینی هوآوی در چند سال اخیر فاکتور قیمت را مهم ترین عامل پیش روی خود قرار داده است و سعی کرده محصولاتی با قیمت پایین تر از رقبا عرضه کند. البته شاید با شنیدن نام چین فکر کنید این دستگاه کیفیت چندانی ندارد ولی باید گفت که در اشتباه هستید. G510 دارای امکانات و کیفیت مناسبی نسبت به قیمت خود می باشد. پردازنده دو هسته ای می تواند بیشتر برنامه ها و بازی ها را بدون مشکل اجرا کند. البته شاید کمبود حافظه رم در این دستگاه کمی احساس شود.

huawei-ascend-g510-u8951

 

نوکیا Lumia 520

باید اعتراف کرد که سیستم عامل اندروید برای تمامی کاربران مناسب نیست. اگر امور روزانه شما با تلفن همراه محدود به تماس و پیامک و برنامه های ساده می شود بهتر است به محصولات ویندوزفونی نیز نگاهی بیاندازید. لومیا ۵۲۰ یکی از ارزان قیمت ترین دستگاه های مبتنی بر ویندوز فون ۸ می باشد که ویژگی های خوبی را داراست. از جمله آنها می توان به صفحه نمایش ۴٫۰ اینچی به همراه پردازنده دو هسته ای اشاره کرد. از همه مهم تر طراحی زیبای دستگاه بسیاری از کاربران را شیفته خود می کند.

520

 

نوکیا Asha 501

نوکیا همیشه به بازار گوشی های غیر هوشمند و معمولی خود توجه ویژه ای داشته است. آشا ۵۰۱ یکی از همین محصولات است که صفحه نمایش لمسی ۳٫۰ اینچی بهره می گیرد. طراحی آن نیز بسیار ساده و شیک است و تنها یک کلید فیزیکی بر روی آن دیده می شود. هم چنین دارای دوربین ۳٫۲ مگاپیکسلی و ورودی کارت حافظه نیز هست. این محصول مناسب برای افرادی با نیازهای معمولی می باشد.

nokia-asha-501-2

==============================

درباره‌ی

همچنین ببینید

معرفی عوامل هنگ کردن گوشی تلفن همراه

هنگ کردن گوشی‌های تلفن همراه موضوعی است که کاربران در بسیاری موارد آن را به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عطر و ادکلن ارشاکو