معرفی پرفروش ترین عطر و ادکلن های امپر با قیمت مناسب

عطر و ادکلن های امپر در سال ۲۰۱۲ برای اولین بار به بازار جهانی عطر و ادکلن عرضه شده است برندی قوی اماراتی که در زمینه عطر و لوازم آرایش کار می کند
این برند با بسته بندی های باکیفیت و ادکلن هایی با ماندگاری بالا در بین طرفداران خود محبوب شده است
کمپانی امپرEmperبا تولید طیف وسیعی از عطر و ادکلن برای آقایان و بانوان این امکان را فراهم کرده است که شما برای انتخاب، گزینه های بیشماری داشته باشید. شما میتوانید تمام عطرهای محبوب و مورد پسند خود را از برند امپرEmperبه راحتی تهیه کنید.

عطر و ادکلن زنانه امپر Eclipse

Emper Eclipse کاملاً لوکس و محصور در یک بطری بشکل نیمه دایره است ، این عطر بیانگر تعالی نوآوری و جوانی است که با منحصر به فرد و مدرن بودن آمیخته است.
نت های اولیه تشکیل دهنده عطر اکلیپس نت‌های میوه‌ای هستند که بوی شیرین این ترکیب میوه ای خاصیت فرح بخشی دارد. نت های میانی را گل شمعدانی، یاسمین و وانیل تشکیل می دهند و نت های پایانی از چوب صندل، عنبر و مشک ساخته شده اند که در بالا بردن اعتماد بنفس نقش خواهند داشت.عطر با رایحه ی شیرین و چهار فصل است.

عطر و ادکلن زنانه امپر June

رایحه ای گرم، شیرین با نت هاب خوراکی و ادویه ای دارد که در کمال شکوه می تواند نمایشگر زیبایی شرقی در اوج مدرنیته باشد.
به محض اسپری‌کردن ادو پرفیوم زنانه امپر ژون بوی شیرین و گلی در فضای اطراف شما پخش خواهد شد. پس از گذشت مدتی، این نت‌ها جای خود را به نت‌های میانی با ترکیب گیاه سیکلامن، ترنج، یاسمین و نعنا هندی می دهند و پس از مدتی به آرامی ، شاهد جانشینی نت‌های پایانی شامل وانیل و مشک خواهید بود.

عطر مردانه امپر پرایو Italiano Extreme

 

طبیعت و رایحه ی گرم و تندی امپرایتالیانو، برای استفاده در فصول پاییز و زمستان مناسب می باشد.
نتهای خوراکی و شیرین آغازین شامل مرکبات و نارنج طراوت خاصی را به شما به ارمغان می آورد، نت‌های میانی از ترکیب چوب صندل و چوب سدر ساخته شده اندکه این ترکیب چوبی هماهنگی درونی و هیجان را در شما بیشتر می‌کند. نت های پایه شامل خس خس،عنبر و مشک بوده که بوی مشک و کهربا غوغایی مردانه به پا می کند.

عطر و ادکلن مردانه امپر Eclipse

 

 

این عطر شگفت انگیز ، عطر و بویی شدید وعمیق است که مسحورکننده و نیروبخش است. این عطر برای دنیای مدرن ساخته شده است.این عطر با ترکیبات معطر ترکیب شده و کنتراستی ایجاد می کند که به سختی می توان از آن غافل شد .در آغاز شمعدانی شیرین ، میوه ای ، تروئیک به استقبال شما می آید و در میانه راه یاس ، وانیل و چوب صندل جایگزین نت اولیه می شوند و در پایان کهربا و مشکشما را در بر می گیرد.

عطر و ادکلن زنانه امپر Gorgeous

 

عطری است وانیلی برای زنان. نت های برتر و آغازین شامل شکوفه نارنج و تمشک و در نت های میانی نرکیبی از یاس ، کهربا ، فرزیا و هلیوتروپ جایگرین نت آغازین می شود و نت های اصلی مشک و وانیل رایحه ای شیرین ایجاد می کند.
با رایحه ی شیرینی که عطر امپر Gorgeous دارد چهار فصل سال قابل استفاده است.

عطر و ادکلن مردانه امپر ۱۱۰ DEGARES

 

عطری تند و خنک است کهاز لیمو ، ماندارین ، نعناع ، نت های دریایی ، گل شمعدانی و اسطوخودوس تشکیل شده است و مناسب استفاده در روزهای گرم است . تندی موادی نظیر خس خس ، جوز و گلسنگ به طور هنرمندانه ای با خنکی این مواد پیوند خورده و رایحه ی بی نظیری را برای شما می آفرینند.
در نت اولیه رایحه لیمو، ماندارین و نعناع فضا را پر می کند که باعث نشاط می شود. کم کم نت میانی با رایحه خوش شمعدانی و اسطوخدوس در نت های پیشین ترکیب شده و حس شادابی و سرزندگی را در شما تقویت می کند،در انتها به عنوان نت پایه بوی خس خس، جوز و گلسنگ عطر استوار و مردانه با تمام خصوصیات فراهم می آورد.
عطر و اکلن زنانه امپر Charm

 

عطری گرم و شیرین با رایحه ی آغارین بوی تمشک است ، هنوز سرخوش از این رایحه دلنشین هستید که این بو جای خود را به گل زنبق، بنفشه و شکوفه‌ی پرتقال آفریقایی می دهد و حس خاص بودن را در شما دو چندان می کند. آرام آرام با بوی اصلی عطر مواجه می شوید که این بو ترکیبی از چوب صندل، نت های چوبی و دانه‌ی تونکا می باشد و اعجاز رایحه را احساس خواهید کرد.
بهترین زمان استفاده از این عطر روزهای سرد است.

عطر و ادکلن زنانه امپر Bandit Femme

 

یک جذابیت درخشان غیر معمول دریک بطری قرمز زیبا و یک عطر میوه ای که هر مردی را در مسیر خود قرار می دهد.
عطر زنانه با آناناس و توت فرنگی باز می شود و فضا را سرشار از خنکی و تازگی می کند در یادداشت های قلب گل ، گل سرخ ، تمشک و وانیل خودنمایی می کند و در انتها و نت پایه چوب صندل ومشک بر شیرینی و جذابیت عطر می افزاید.

عطر و ادکلن مردانه امپر Zen

 

عطری گرم وشیرین مردانه است که مناسب استفاده ی در روزهای سرد است.
رایحه ی آغازین بعد از اسپری عطر مردانه امپر زن مرکبات و نت‌های گیاهی است که به آرامی جای خور در را به توت، میخک و چوب صندل می دهد و فضا را شیرین می کند و در نت اتنهایی چوب و مشک ردی بر خاطره ی بویاییتان می گذارد.
عطر و ادکلن زنانه امپر Eye Candy

Emper Prive Eye Candy Eau de Parfum - 100ml price from jumia in Kenya - Yaoota!

این عطر جذاب است که روز شما را با نت های تازه و واضح آغاز می کند که با هم خوانی و انسجام و آرامش به شب می رسد.
نت های گل و برگ تازه و شفاف آن جذابیتی رمانتیک به آن بخشیده و این عطر را به عطر و بویی خاص تبدیل می کند.
این عطر مطمئناً توجه ها را به شما جلب می کند، این عطر لطف و لطافت را ترشح می کند و لمس حسی دارد.
با گروه بویایی شیرین و گرمی که دارد مناسب استفاده در شب و روزهای سرد است.
نت های اولیه این عطر از بوی سیب سبز و پرتقال ماندارین است پس از مدتی این نت ها جای خود را به نت های تمشک قرمز، آلو، چوب صندل، گل زنبق دره و آفتابگردان می دهند و نت های پایانی که از وانیل و مشک ساخته شده اند ردی شیرین و خاطره انگیز بر حافظه ی بویاییتان می گذارد.

عطر و ادکلن مردانه امپر ویواریا Dome

 

رایحه ی آغازین پس از اسپری‌ کردن این عطر بوی پرتقال ماندارین، آب دریا و گریپ ‌فروت است این ترکیب شیرین و خنک شادی و تازگی را در شما ایجاد می‌کند. پس از مدتی این نت‌های آغازی جای خودشان را به نت‌های میانی می‌دهند نت‌های میانی از ترکیب گل یاسمین و برگ بو ساخته‌شده‌اند ، نت‌های پایانی از ترکیب عنبر، گیاه پاتچولی، خزه‌ی اوک ‌موس و چوب گایاک تشکیل‌شده‌اند.

عطر و ادکلن زنانه پرایوPanorama

 

مناسب استفاده چهار فصل است. رایحه ای ملایم و شیرین دارد که رایحه با پاتچولی، وانیل، چوب درخت صندل و مشک باز می شود با گذر زمان عطر زنبق و رز نیز به آن افزوده می گردد و یک رایحه ی میوه ای و ادویه ای بسیار لطیف و زیبا را ایجاد می نماید و در پایان عطر و بوی پرتقال و کشمش فضا را سرشار از شیرینی می کند.

عطر و ادکلن زنانه امپر Delegate

 

عطری شیرین و خنک است که برای استفاده در روزهای گرم بهترین گزینه است.
ساختارعطر میوه , مرکبات , گیاهان معطر و گل هستند که نت های اولیه با عطر مرکبات باز می شود و در نت میانی و قلب رایحه نت های گلی جایگزین نت آغازین می شود و در اوج رایحه و مانا ترین فصل از امپر Delegate سرمست از رایحه ی مشک و کهربا می شوید.

عطر و ادکلن مردانه امپر Ranger

 

عطر چوبی و تند که با طبیعت گرم و تند مناسب استفاده در روزهای سرد است.
نت های اولیه با ترنج ، فلفل سیاه ، هل باز می شود ودر یادداشت های قلب، ترکیبی از چوب سدر ، پچولی ، چوب صندل ، چوب گایاک جایگزین نت آغازین می شود که رایحه را مردانه تر و جذاب تر می کند و در انتها و یادداشت های پایه چرم ، وتیور ، کهربا ، اوکموس جلوه می کنند .

عطر و ادکلن مردانه امپر Memories London

 

عطری است چرمی برای آقایان با رایحه ی خنک و تلخ که بهترین زمان استفاده از آن روزهای گرم است.
نت های آغازین از گریپ فروت ، لیمو و خربزه تشکیل شده است و در نت های میانی چرم ، پاچولی ، روغن سیپریول یا ناگارموتا و اسطوخودوس جایگین نت اولیه می شوند و یادداشتهای پایه و اوج رایحه کهربا ، وتیور و لوبیای تونکا فضا را پر می کنند.

عطر و ادکلن مردانه امپر Tool Box

Emper Tool Box Eau De Toilette Eau De Toilette for Men 100 ml: Amazon.co.uk: Beauty

رایحه اولیه با ترنج ، ماندارین ، فلفل سیچوان فضا را آکنده از خنکی و جنب و جوش می کند و در قلب رایحه پاچولی ، وتیور ، اسطوخودوس ، شمعدانی آرامشی حاکم می کند که حتی اطرافیان را احاطه می کند و در انتها از ترکیبی شیرین و متضاد با رایحه اولین و میانی با عطر مشک سفید و عنبر سرمست ی شوید.

عطر و ادکلن زنانه امپر Vivarea Dreams

ادو پرفیوم زنانه امپر مدل Dreams حجم 100 میلی لیتر

ادوکلنی گرم و شیرین با رایحه گلی و رویایی و بسیار شیک که از ترکیب فوق العاده ی نت های زیر تشکیل شده است:
نت آغازین گل ماگنولیا و بادام چهره می نمایند و در نت میانی گل صد تومانی, گیاه موگه, گل رز جایگزین نت اولیه مب شوند و در پایان مشک به تنهایی یک تاز میدان می شود و فضا را پر می کند از شیرینی.
ادکلن EmperVivarea Dreams یک انتخاب بسیار مناسب جهت استفاده درروزهای سرد است .

ست عطر و ادکلن مردانه امپر Legend

 

عطری است مردانه چوبی و تند با رایحه های غالب آروماتیک ، ادویه تازه و مرکبات که با طبیعت تند و تا حدودی گرم مناسب استفاده در روزهای سرد است.
نت های برتر عبارتند از شکوفه پرتقال ، گریپ فروت ، لیمو و رزماری و در ادامه آرام آرام نت های میانی اسطوخودوس ، جوز هندی ، چوب گایاک ، چوب ساج و گشنیز جایگزین نت اولیه می شوند و در نت های اصلی مشک و اوک ماس هستند که ردی بر خاطره ی بویایی شما می گذارد.
این ست لجند (Legend) نام دارد. در این بسته‌ی هدیه، یک عطر امپر لجند به همراه یک اسپری لجند در کنار هم گنجانده‌ شده‌اند

 

درباره‌ی

همچنین ببینید

ماشین اصلاح مجیک کلیپ بیسیم وال یا سنیور بیسیم وال ؟

وقتی صحبت از تجهیز کردن یک آرایشگاه یا صرفاً لوازم آرایش شخصی آقایان به میان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عطر و ادکلن ارشاکو