معرفی بهترین ماشین های اصلاح موزر آلمان

شرکت موزر آلمان یکی از بزرگترین و قدیمی ترین شرکت های تولید ریش تراش و موزن دنیا می باشد. فناوری بسیار پیشرفته و منحصر به فرد تولید تیغه توسط شرکت موزر آلمان در طول سال های متمادی باعث شده محصولات این شرکت به عنوان یکی از با کیفیت ترین و محبوب ترین ریش تراش ها و موزن های دنیا شناخته شود. همواره محصولات موزر به عنوان محصولاتی با کیفیت همراه با قیمت مناسب شناخته شده است.

ماشین اصلاح موی سر و صورت و بدن موزر مدل ۱۴۰۰

از ویژگی های مهم این موزر می توان به تیغه و متور آن اشاره کرد تیغه های این موزر از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده است و عرض تیغه ی این ماشین اصلاح ۴۶ میلی متر دارد.
متور این موزر بسیار پر قدرت بوده و با  نوسان ۶۰۰۰ دور در دقیقه کار می کند و موها را قطع می کند. موزر دارای اهرم تنظیم ارتفاع می باشد  و می توان طول اصلاح را از ۰٫۱ تا
۳ میلی‌متر  تغییر داد به همراه این موزر شانه ای گذاشته شده برای اصلاح موهای بلند و این شانه به صورت کشویی روی تیغه می نشیند طول اصلاح این شانه ۴٫۵ میلی متر می باشد.
به همراه این ماشین اصلاح برس و روغن قرار داده شده است که بعد از هر بار استفاده موزر را تمیز کرد.

ویژگی های ماشین اصلاح موزر ۱۴۰۰

تکنولوژی اصلاح:برش مستقیم
جنس تیغه:استیل ضد زنگ
منبع تغذیه:برق خانگی(با سیم)

ماشین اصلاح سر و صورت موزر ۱۴۰۰ Classic Edition

 

«۱۴۰۰-۰۴۵۸» یکی دیگر از ماشین‌های اصلاح سری ۱۴۰۰ موزر است که این بار با شکلی به‌روزتر عرضه شده است. تیغه‌های ماشین اصلاح در نزدیک‌ترین حالت به یکدیگر طول برشی برابر ۰٫۷ میلی‌متر دارند. توسط اهرمی که در کنار دستگاه قرار دارد، می‌توان فاصله‌ی بین دو تیغه را در ۵ حالت تغییر داده و طول برش دلخواه را تنظیم کرد. حداکثر طول برش در این حالت ۳ میلی‌متر است که البته می‌توان با استفاده از شانه‌های اصلاح آن را تغییر داد. دو عدد شانه‌ی اصلاح همراه ماشین اصلاح ارائه شده که توسط آن‌ها می‌توان موها را در اندازه‌های ۴ تا ۱۸ میلی‌متر کوتاه کرد. روی  دستگاه ، عبارت ساخت آلمان به چشم می‌خورد و در انتهای ماشین اصلاح حلقه‌ای برای آویزان کردن آن وجود دارد. حرکت تیغه‌ها روی یکدیگر می‌تواند باعث کندشدنشان شود، بنابراین برای حفظ کارایی ماشین اصلاح، لازم است بعد از هر بار استفاده، تیغه‌ها را تمیز کرده و سپس روغن‌کاری شوند. این کار در مرتبه‌ی اول و قبل از اینکه کالا به دست شما برسد، توسط کارخانه انجام می‌شود و ممکن است با باز کردن جعبه در اولین مرتبه، اثرات آن را مشاهده کنید. به طور خلاصه Moser 1400-0458 دارای تیغه‌ های الماسه، اهرم تنظیم ارتفاع برش بین ۰٫۷ تا ۳ میلی‌متر و دو عدد شانه‌ی اصلاح است. اگر برای کوتاه کردن روزمره‌ی مو‌های سر یا ریشتان نیاز به یک ماشین اصلاح دارید، این ماشین اصلاح می‌تواند این نیاز را پاسخگو باشد. مدل ۱۴۰۰-۰۴۵۸ در عین استقامت بالا، از موتورپرقدرت ، تیغه‌های از جنس استیل ضدزنگ با امکان تنظیم در ۵ ارتفاع مختلف و طراحی مناسب بهره می‌برد. با توجه به بازه‌ی قیمتی و کارایی بالا، این ماشین اصلاح می‌تواند بهترین انتخاب برای مصارف خانگی یا حتی آرایشگاه‌ها باشد.

ماشین اصلاح سر و صورت موزر Opal Pro

اصلاح سر حرفه ای موزر MOSER مدل اوپال ۱۱۷۰ محصولی بی نظیر ساخت کشور آلمان است که در کنار ظاهر ساده و شیک از کیفیت و کارایی بالایی برخوردار می باشد. توان عملکرد دستگاه ۱۰ وات بوده و امکان اصلاحی سریع، راحت و با صدای کم را برای شما فراهم می آورد. بدنه ماشین اصلاح از جنس پلاستیک مستحکم با طراحی خوش دست ساخته شده و تیغه استیل آن بسیار مقاوم و با دوام است و به کمک اهرم تعبیه شده روی بدنه امکان تنظیم میزان کوتاهی مو از ۰٫۷ تا ۳ میلی متر همراه با ۴ شانه مجزای اصلاح ۴٫۵ ، ۶ ، ۹ و ۱۴ میلی متری وجود دارد. دو کلید در دو قسمت بدنه تعبیه شده است که یکی برای روشن و خاموش کردن دستگاه و دیگری برای ثابت نگه داشتن و عملکرد دندانه ای و ۸ کلیک دسته اهرمی و تنظیم اندازه کوتاهی کاربرد دارد تا پس از تنظیم اندازه دلخواه کوتاهی مو، تیغه حرکت نکرده و بتوانید به راحتی موی خود را اصلاح کنید. این دستگاه تنها به صورت برقی کار می کند و نباید در تماس با آب باشد بنابراین از نزدیک کردن دستگاه به آب به شدت بپرهیزید. پس از تمام شدن اصلاح می توانید شانه و تیغه محصول را با برس تمیز کاری به راحتی تمیز نمایید و هر از چند گاه یکبار تیغه ماشین اصلاح را با استفاده از روغن مخصوص ارائه شده روغن کاری نمایید. سیم بلند ۲ متری دستگاه دارای یک حلقه فلزی برای آویزان کردن ماشین اصلاح بوده تا کار با وسیله برای شما آسان تر باشد.

ویژگی ها ی ماشین اصلاح موزرOpal Pro

تکنولوژی اصلاح : برش مستقیم
عرض تیغه : ۴۶ میلی متر
اندازه اصلاح : ۰٫۷ میلی متر
اندازه اصلاح با شانه : ۱ تا ۳ میلی متر
دور موتور : ۶۰۰۰ دور در دقیقه
منبع تغذیه : برق خانگی(با سیم)

ماشین اصلاح سر و صورت موزر Profiline 1400 Mini

 

 

ماشین اصلاح سر و صورت موزر مینی بلک۱۴۰۰ MOSER 1400 MINI BLACK محصولی قوی و با دوام که ساخت کشور آلمان می باشد.ماشین اصلاح موزر مینی بلک دارای وزنی برابر ۹۰ گرم است. ماشین اصلاح موزر Mini Black از تیغه ای از جنس استیل ضد زنگ برخوردار می باشد. ماشین اصلاح موزر ۱۴۰۰ بلک دارای سرعت موتوری برابر ۳۰۰۰ دور در دقیقه می باشد. ماشین اصلاح موزر ۱۴۰۰Mini Black بخاطر دوام و کیفیت خوبی که دارد مورد پسند اکثر طرفدارانش قرار گرفته است.
ویژگی ها ی ماشین اصلاح موزر Profiline 1400 Mini
تکنولوژی اصلاح:برش مستقیم
جنس تیغه:استیل ضد زنگ
منبع تغذیه:برق خانگی(با سیم)

ماشین اصلاح موی سر و صورت موزر۱۲۳۰ Primat

 

 

 

اصلاح سر حرفه ای موزر MOSER مدل پریمات ۱۲۳۰ دستگاهی با کیفیت و کارایی بالا ساخت کشور آلمان است که با توان عملکرد ۱۵ وات امکان اصلاحی سریع، راحت و با صدای کم را برای شما فراهم می آورد و به دلیل طراحی حرفه ای و سیم بلند ۳ متری کاملا مناسب برای استفاده در آرایشگاه ها می باشد. بدنه ماشین اصلاح از جنس پلاستیک مستحکم با طراحی خوش دست ساخته شده و تیغه استیل آن بسیار مقاوم و با دوام است و به کمک اهرم تعبیه شده روی بدنه امکان تنظیم میزان کوتاهی مو از ۰٫۷ تا ۳ میلی متر همراه با دو شانه مجزای اصلاح ۴٫۵ و ۹ میلی متری وجود دارد. دو کلید در دو قسمت بدنه تعبیه شده است که یکی برای روشن و خاموش کردن دستگاه و دیگری برای ثابت نگه داشتن و عملکرد دندانه ای و ۶ کلیک اهرم و تنظیم اندازه دلخواه کاربرد دارد تا پس از تنظیم اندازه دلخواه کوتاهی مو، تیغه حرکت نکرده و بتوانید به راحتی موی خود را اصلاح کنید. این دستگاه تنها به صورت برقی کار می کند و نباید در تماس با آب باشد بنابراین از نزدیک کردن دستگاه به آب به شدت بپرهیزید. پس از تمام شدن اصلاح می توانید شانه و تیغه محصول را با برس تمیز کاری به راحتی تمیز نمایید و هر از چند گاه یکبار تیغه ماشین اصلاح را با استفاده از روغن مخصوصی که ارائه شده روغن کاری نمایید.
ویژگی ها ی ماشین اصلاح موز موی سر و صورت  ۱۲۳۰ Primat
تکنولوژی اصلاح:برش مستقیم
جنس تیغه:استیل ضد زنگ
خط زن:دارد
منبع تغذیه:برق خانگی(با سیم)

ماشین اصلاح سر و صورت موزر Primat مینی خاکستری

 

این دستگاه تیغه‌ای از جنس استیل ضد زنگ دارد که به مقاومت آن در هوای مرطوب می‌افزاید. با استفاده از سری آن می‌توان موهای صورت را در اندازه‌ی بسیار کوتاه (ته‌ریش) اصلاح کرد، یعنی در اندازه‌ی ۰٫۳ میلی‌متر. اندازه‌های اصلاح با استفاده از اهرم کنار آن در ۶ حالت انجام می‌شود. روشن‌کردن این دستگاه تنها از طریق برق خانگی امکان‌پذیر است.از اقلام همراه این دستگاه می‌توان به شانه ،برس و روغن تیغه اشاره کرد.

 

ویژگی ها ی ماشین اصلاح موزر موی سر و صورت Primat مینی خاکستری
تکنولوژی اصلاح:برش مستقیم
جنس تیغه:استیل ضد زنگ
منبع تغذیه:برق خانگی(با سیم)

ماشین اصلاح موی صورت موزر T-CUT

 

محصولی بی نظیر و ساخت کشور آلمان می باشد که با طراحی شیک و کیفیت بالایی که دارد اصلاحی بی نظیر و حرفه ای را برای شما ممکن می سازد . جنس تیغه ماشین موزر از استیل ضد زنگ بوده و قابلیت تنظیم کوتاهی مو از ۰٫۷ تا ۳ میلی متر را دارد .ماشین اصلاح موزر تی کات Moser T-Cut هم به صورت شارژی هم به صورت برقی قابل استفاده است .یک ماشین ریش‌تراش سبک و کوچک است که تنها ۱۳۰ گرم وزن دارد و مناسب برای استفاده در منزل و مسافرت است. این دستگاه از نسل جدید ریش‌تراش‌های موزر با قابلیت شارژ سریع است که در مدت ۲ ساعت شارژ می‌شود و بعد از آن می‌توانید تا ۶۰ دقیقه با خیال راحت از این ریش‌تراش کم‌صدا استفاده کنید.. جنس تیغه‌ها از استیل ضدزنگ و عرض تیغه‌ها ۴۰ میلی‌متر است که البته تیغه‌ها قابل جدا شدن و تعویض است. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به پایه شارژ ساده آن بدون هیچ‌گونه چراغ نشانگری اشاره کرد، البته در عوض یک چراغ نشانگر روی خود ریش‌تراش قرار دارد که هنگام شارژ شدن دستگاه روشن می‌شود.
ویژگی ها ی ماشین اصلاح موزر T-CUT
تکنولوژی اصلاح:برش مستقیم
جنس تیغه:استیل ضد زنگ
خط زن:دارد
منبع تغذیه:باتری قابل شارژ(بی سیم)
استند شارژ:دارد

ماشین اصلاح سر و صورت موزر ۲IN1 Primat

 

 

 

این محصول کارایی بسیار زیادی دارد و در ابتدای ورود به ایران تا کنون محبوبیت فراوانی را بین مردان پیدا کرده است. به طوریکه با وجود دستگاه های پیشرفته تر و مجهز تری که تا کنون روانه بازار شده ماشین اصلاح سر و صورت موزر مدل ۲IN1 Primat هنوز هم فروش بسیاری دارد. این ماشین اصلاح بسیار راحت و خوش دست است و به شما در داشتن اصلاحی دقیق کمک می کند. تکنولوژی اصلاح این دستگاه برش مستقیم است و با تیغه هایی از جنس استیل ضد زنگ و اندازه اصلاحی برابر با ۰٫۵ و ۱٫۵ میلی‌ متر به کمک شما می آید تا اصلاح مناسبی را تجربه کنید. به همراه این دستگاه روغن و برس نگهدارنده ارائه می شود. برای موهای سر و صورت خود می توانید از این دستگاه نهایت استفاده را برده و به طور دلخواه به پیرایش خود بپردازید.

ویژگی ها ی ماشین اصلاح موزر  ۲IN1 Primat
تکنولوژی اصلاح:برش مستقیم
جنس تیغه:استیل ضد زنگ
قابلیت اصلاح با شماره صفر:ندارد
خط زن:ندارد
منبع تغذیه:برق خانگی(با سیم)

در آخر

خرید وسایل پیرایش و اصلاح  جزی از ملزومات هر خانه و هر آقا است که با تناسب به بودجه و میزان کارایی به معرفی آنها پرداخته ایم شما می توانید با توجه به نیاز خود به سایت ارشاکو مراجعه کنید و محصول مورد نظر خود را با گارانتی شرکتی و اصالت با خیال راحت تهیه کنید.

درباره‌ی

همچنین ببینید

ماشین اصلاح مجیک کلیپ بیسیم وال یا سنیور بیسیم وال ؟

وقتی صحبت از تجهیز کردن یک آرایشگاه یا صرفاً لوازم آرایش شخصی آقایان به میان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عطر و ادکلن ارشاکو