معرفی ۸ ماده غذایی برای چربی سوزی ناحیه شکم

۱٫ سیب

سیب حاوی پستین است که خطر ابتلا به سرطان روده بزرگ را به حداقل می رساند. حاوی مواد مغذی غنی از جمله ویتامین C و بتا کاروتن است. آنها آنتی اکسیدان های خوبی هستند که صورت را شفاف تر و عاری از لک می کنند.

۲٫ هندوانه

هندوانه به چربی سوزی ناحیه شکمی کمک می کند؛ آنها در سطوح بالای کلسترول به خوبی عمل کرده و سوخت و ساز بدن را افزایش می دهند. هندوانه سطح لیپیدها در خون را کاهش داده و از جمع شدن چربی در شکم جلوگیری می کند.

۳٫ گوجه فرنگی

گوجه فرنگی به کاهش لیپید های خون کمک می کند. از چاقی جلوگیری کرده و با دیس لپیدمی مقابله می کند. به گزارش پرشین وی این وضعیت زمانی رخ می دهد که سطح لیپیدها در خون بالا می رود. بنابراین چربی اطراف شکم باقی می ماند. گوجه فرنگی را همیشه می توان مصرف کرد چرا که هریک عدد گوجه فرنگی تنها حاوی ۳۵ کالری است.

۴٫ موز

موز سرشار از پتاسیم است. همچنین حاوی پسین ، ویتامین A، B6، E، و منیزیم می باشد. حداکثر دارای ۱۲۰ کالری می باشد. به جای انتخاب کیک مافین برای رفع گرسنگی موز بخورید که در عین حال از دریافت کالری زیاد اجتناب می شود.

۵ . غذاهای دریایی

غذاهای دریایی را به طور منظم در رژیم غذایی خود داشته باشید چراکه می تواند برای ناحیه کمر معجزه کنند. غذاهای دریایی حاوی چربی تک اشباعی بوده و چربی خوبی است و در بدن انباشته نمی شود. ماهی منبع غنی پروتئین بوده و حاوی امگا ۳ است که برای پوست و مویی درخشان بسیار مفید است.

۶٫ بره

بره منبع غنی روی، پروتئین و ویتامین B و همچنین پروتئین است. حاوی اسید لینولئیک است و به گزارش پرشین وی کمبود اسید لینولئیک پایین دربدن منجر به چاقی می شود، چرا که سلول های چرب تبدیل به انرژی نمی شود.

۷٫ کرفس

کرفس از جمله سبزیجاتی است که حداقل میزان کالری را در خود دارد، تنها ۸ کالری دارد. همچنین حاوی ویتامینC و کلسیم بالا است. بهترین حالت خوردن آن خام است. یک لیوان آب کرفس روزانه چندین پوند از وزن را کم می کند. کرفس حاوی اپی جنین است که خطر ابتلا به سرطان تخمدان را کاهش می دهد. می توانید کرفس را به سالاد اضافه کنید.

۸٫ آواکادو

آواکادو میوه ای با خصوصیات آنتی بالکتریال و ضد قارچی است. حاوی آمینو اسید و لسیتین بوده که با بیماری های کبدی مقابله می کند. وزن را متعادل نگاه داشته و حافظه را تقویت می کند. همچنین از بیماری های قلبی عروقی جلوگیری و سطح کلسترول بالا را کنترل می کند.

—————————————-

درباره‌ی

همچنین ببینید

چگونه در فصل گرما عرق کردن بدن را کنترل کنیم؟

با رسیدن فصل گرما یکی از اصلی ترین مشکلاتی که اکثر افراد با آن مواجه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عطر و ادکلن ارشاکو