چند خوراکی برای زیباتر شدن پوست

سلامت پوست ، از جمله مواردی است که ارتباط بسیار نزدیکی با تغذیه شما دارد . و از این رو باید به خوراک خود بیشتر توجه داشته باشید تا علاوه بر اینکه به پوست خود آسیب نرسانید ، در زیباتر شدن آن نیز تلاش کنید .

از طرفی شما براحتی می توانید با خوردن خوراکی های مفید زیبایی پوست تان را تضمین کنید .

بادام درختی :

یک خوراکی بسیار خوشمزه و البته مقوی برای تمامی اعضای بدن بادام است . از این خوراکی بهتر است که در حالت خام استفاده شود . بادام حاوی آنزیم هایی است که می تواند پوست و موی شما را تقویت کرده و از چروکیده شدن پوست به خوبی جلوگیری نماید . این خوراکی می تواند به عنوان یکی از تنقلات روزانه شما استفاده شود .

ماست:

یکی از خوراکی های بسیار پر استفاده ماست است . استفاده از ماست آن هم از نوع طبیعی و بدون مواد افزودنی می تواند پوست شما را همیشه با طراوت نگه دارد . کلسیم در ماست بسیار زیاد است و باعث می شود تا پوست شما جوان به نظر برسد . پزشکان توصیه می کنند تا روزانه حداقل یک کاسه ماست مصرف کنید .

قهوه :

قهوه می تواند به زیبایی پوست شما کمک کند . این نوشیدنی حاوی مقدار زیادی کافئین است و می تواند از پوست شما در برابر چین و چروک ها مراقبت کند . قهوه همچنین یک نوشیدنی بسیار مفید برای زمانی است که پوست شما دچار خشکی می شود .

چای :

چای نه تنها یک نوشیدنی بسیار مفید و خوب برای پوست است بلکه به سایر اعضای بدن نیز کمک می کند . چای دارای آنتی اکسیدان های مهم برای پوست است و می تواند به از بین رفتن رادیکال های آزاد سطح پوست کمک کند . بهترین چای برای پوست نوع سیاه آن است و البته باید در نظر داشته باشید که استفاده بیش از اندازه از آن می تواند مشکل ساز باشد . روزانه دو لیوان چای می تواند پوست شما را جوان و شفاف کند .

درباره‌ی

همچنین ببینید

چگونه در فصل گرما عرق کردن بدن را کنترل کنیم؟

با رسیدن فصل گرما یکی از اصلی ترین مشکلاتی که اکثر افراد با آن مواجه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عطر و ادکلن ارشاکو