بازاریابی

با هدف فهمیدن گوش دهید تا اطلاعات جدیدی در مورد مصرف کننده محصولات خود بیابید

استراتژی شبکه‌های اجتماعی: برای فهمیدن گوش دهید:گوش دادن. جالب است بدانید که خیلی از ما اصلا گوش نمی‌دهیم و آن عده کمی هم که گوش می‌دهند، این کار را به درستی انجام نمی‌دهند. کافی است یک بار با در نظر داشتن این موضوع با شخصی دیگر صحبت کنید تا به …

بیشتر بخوانید »

بازاریابی چریکی چیست؟(برگرفته از کتاب بازاریابی چریکی)

احتمالا شما هم بارها با واژه بازاریابی چریکی یا بازاریابی پارتیزانی مواجه شده اید و شاید در ذهن شما تداعی کننده ی نوعی بازاریابی آزاردهنده و نامناسب باشد، ولی این روش در دنیای تجارت امروز بسیار پرکاربرد بوده و سرشار از خلاقیت و نوآوری می باشد. برای درک مفاهیم اصلی …

بیشتر بخوانید »

معایب شبکه های اجتماعی برای بازاریابی!

مقاله ای که پیش رو دارید یک مقاله ویرایش شده از مقاله ای است که چند روز اخیر در اختیار شما عزیزان قرار گرفت و با ویرایش موجود سعی بر وضوح آن نموده ایم امید که مورد قبول شما واقع شود! از آنجا که شبکه های اجتماعی بسیار اهمیت دارند …

بیشتر بخوانید »

آموزش راههایی برای کسب در آمد بیشتر

آیا شما به دنبال راهی برای کسب در آمد بیشتر هستید ؟ از مخارج زندگی بر نمی آیید ؟ دوست دارید پول بیشتری در آورید ؟ در این آموزش می آموزید که در کنار صرفه جویی درهزینه ها داشتن یک کار پاره وقت به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید …

بیشتر بخوانید »

آموزش نکات کلیدی برای داشتن یک بازار یابی موفق

درک نیازهای مشتری مهمترین مرحله در فرآیند فروش است. فقط در صورت جواب گوئی به نیازهای مشتری است که وی حاضر به خرید یک محصول می شود. هر مقدار که یک فروشنده بتواند نیاز های مشتری را به طور موثرتری تشخیص دهد، می تواند به موفقیت در فروش امیدوارتر باشد، …

بیشتر بخوانید »

آموزش روش هایی جهت راضی نگه داشتن مشتریان

مشتری ریئس است. او حقوق ما را می‌پردازد و سود نصیب‌مان می‌کند. آن‌هایی که این واقعیت را درک کرده‌اند، تلاش می‌کنند همه‌ی کارها را به بهترین شکل انجام بدهند، حتی زمانی که شرایط سخت‌تر و سخت‌تر می شود. ۱ – به شغل و اصول آن افتخار کنید اگر این تفکر …

بیشتر بخوانید »
عطر و ادکلن ارشاکو