ماشین اصلاح مجیک کلیپ بیسیم وال یا سنیور بیسیم وال ؟

وقتی صحبت از تجهیز کردن یک آرایشگاه یا صرفاً لوازم آرایش شخصی آقایان به میان می آید ،خیلی ها این سوال را مطرح میکنند که کدام ماشین اصلاح بهتر است ؟از بین تمام رنگ ها و مدل های مختلف ماشین اصلاح کدام مناسب شرایط من است ؟در ادامه این بررسی از ارشاکو خواهیم دید که بین دو ماشین اصلاح مجیک کلیپ بدون سیم ( Wahl Magic Clip Cordless )و کوردلس سینیور (Wahl Cordless Senior Clip)چه تفاوت هایی وجود دارد .

وزن و طراحی بدنه

ماشین اصلاح برای آرایشگرانی که هر روز و چندین بار آن را مورد استفاده قرار میدهند یکی از مهم ترین ابزارهای کار به حساب می آید .از این رو برخی از آنها ماشین های خوش دست و سبک را ترجیح داده و برخی دیگر تمایل به کیفیت مطلوب دارند .
از نظر وزنی برای این دو نمونه باید گفت که وال سینیور به دلیل داشتن بدنه فلزی کمی سنگین تر از مجیک کلیپ میباشد که بدنه آن از پلاستیک فشرده و مقاوم ساخته شده است .این مورد در انتخاب ماشین های اصلاح برندهای مختلف برای مصارف شخصی کاربرد زیادی ندارد چرا که شما حتی اگر روزانه از دستگاه خود استفاده کنید هم این مورد چندان چشمگیر نیست .اما برای افرادی که در روز به تعداد دفعات زیادی از دستگاه خود استفاده میکنند موضوع قابل توجهی است .
نکته بعدی در مورد این مدل ها نوع طراحی بدنه است ،به اینصورت که در مجیک کلیپ انگشت شست شما دقیقاً بر روی بدنه ماشین اصلاح و وسط قرار میگیرد اما در سینیور کوردلس به واسطه یک شیار ،شست شما تقریبا در کنار بدنه قرار میگیرد .در نظر گرفتن اینکه کدام بهتر هستند کاملاً به نظر شخصی شما و نحوه دست گرفتن ماشین در هنگام کار بستگی دارد .

موتور

مجیک کلیپ بدون سیم در کنار داشتن بدنه ای سبکتر دارای یک موتور چرخشی است .همانطور که قبلاً گفته شد موتورهای چرخشی سرعت و قدرت برابری دارند و در انواع مختلفی از ماشین های اصلاح به کار رفته اند .
این موتورها برای استفاده طولانی مدت به صورت مداوم در روز انتخاب چندان خوبی نیستند ولی باید گفت برای ظریف کاری و از بین بردن خطوط مو گزینه خیلی خوبی هستند .اما بر خلاف مجیک کلیپ ،وال سینیور دارای یک موتور الکترومغناطیسی بسیار قدرتمند است .
وال سینیور دقیقاً مناسب استفاده طولانی مدت در طول روز است چرا که طراحی موتور آن به شما این امکان را میدهد تا بدون هیچگونه مشکل و داغ کردن ،در کمال دقت و ظرافت اصلاح خود را انجام دهید .این موتورها به دلیل طراحی ویژه ،با کمترین میزان صدا و لرزش کار میکنند و بسیار مناسب موهای حجیم و ضخیم هستند که ممکن است با ماشین های اصلاح با موتورهای چرخشی به خوبی اصلاح نشوند .

تیغه ها

از نظر نوع تیغه باید گفت وال سینیور تیغه هایی کوتاه و بلند یا اصطلاحاً دندانه ای دارد در حالی که تیغه های مجیک کلیپ صاف و یکدست هستند بدون اینکه کوتاه و بلند باشند .به همین دلیل مجیک کلیپ مناسب فید کردن و سینیور مناسب برای تراشیدن حجم موهای زیاد و صفرزنی است .
تفاوت در نوع تیغه های هر مدل به انضمام نوع موتور آنها ،هر کدام را برای نوع خاصی از اصلاح مناسب کرده است .مجیک کلیپ بیشتر در فید کردن و تمییزکاری بعد از اصلاح کاربرد دارد اما سینیور به دلیل دقت و قدرت بسیار بالا مناسب این کار نیست .

تیغه ی وال سینیور کردلس

تیغه ی مجیک کلیپ کردلس

قیمت و کیفیت

با یک مقایسه و ساده متوجه خواهید شد که قیمت وال سینیور از مجیک کلیپ بیشتر است .شاید برای شما سوال باشد که با وجود یک ماشین اصلاح با قیمت پایین تر چرا باید سینیور را انتخاب کرد؟جواب مشخص است ،سینیور به دلیل نوع موتور ،تیغه و بدنه در بسیاری از موارد از جمله صفرزنی کاربرد دارد .ضمن اینکه با داشتن وال سینیور شما تا چندین سال نیاز به تعویض و خرید ماشین اصلاح ندارید .
پس میتوان گفت وال سینیور نه تنها هدر دادن پول نیست بلکه در واقع نوعی سرمایه گذاری بر روی کیفیت است .ناگفته نماند که این به معنی بی کیفیت بودن مجیک کلیپ نمیباشد و این ماشین اصلاح به خودی خود قدرتمند و محبوب هست .

جمع بندی مجیک کلیپ بدون سیم
همانطور که گفته شد مجیک کلیپ بدنه ای از جنس پلاستیک فشرده و تیغه های صاف و بدون کوتاهی و بلندی استیل دارد .یک موتور روتاری (یا چرخشی) تکیمل کننده این مجموعه است .جای قرار گیری انگشت شست بر روی بدنه و وسط آن میباشد به انضمام اینکه وزن سبکی هم دارد .مجیک کلیپ به دلیل ماهیت خود بیشتر مناسب فید کردن است .در فید کردن گاهی لازم است تا مثلاً بخش های کناری سر را در دو مرحله سایه بزنید که به دلیل نوع موتور و تیغه به راحتی امکان پذیر است .ویژگی های کلی مجیک کلیپ بدون سیم عبارتند از :

مدت لازم برای شارژ : ۱۲۰ دقیقه

زمان استفاده به صورت بی سیم : ۹۰ دقیقه

باتری لیتیومی یونی

وزن : ۲۹۰ گرم

موتور : چرخشی (روتاری)

سرعت موتور : ۵۵۰۰ دور در دقیقه

قابل استفاده هم به صورت سیم دار هم بی سیم

طول سیم : ۲٫۴ متر

طول اصلاح : از ۰٫۸ تا ۲٫۵ میلی متر

عرض تیغه : ۴۰ میلی متر

دارای تیغه صاف بدون کوتاهی و بلندی

مناسب برای فید کردن

برای خرید ماشین اصلاح وال مجیک کلیپ بی سیم میتوانید از لینک زیر استفاده نمایید .

جمع بندی سینیور کوردلس

وال سینیور به دلیل فلز به کار رفته در بدنه وزن سنگین تری دارد و جای قرار گرفتن انگشت شست تقریباً در کنار دستگاه است .همچنین تیغه های این ماشین اصلاح به صورت دندانه ای یا کوتاه و بلند هستند .نوع تیغه و موتور ظریف و دقیق به کار رفته در این مدل باعث شده تا سرعت و ظرافت بسیار بالایی در اصلاح داشته باشد به همین دلیل توصیه میشود برای حجم زنی موهای حجیم و ضخیم استفاده شود .
سینیور برای مصارف حرفه ای و آرایشگران چیره دست مناسبتر است .با وجود یک کابل هم میتوانید با سیم از آن استفاده نمایید هم بدون سیم .ویژگی های وال سینیور کردلس (بدون سیم) :

مدت زمان لازم برای شارژ : ۱۲۰ دقیقه

زمان استفاده به صورت بی سیم : ۷۰ دقیقه

باتری لیتیومی یونی

وزن : ۳۶۵ گرم

موتور : الکترومغناطیسی

سرعت موتور : ۶۵۰۰ دور در دقیقه

قابل استفاده هم به صورت سیم دار هم بی سیم

طول سیم : ۲٫۴ متر

طول اصلاح : ۰٫۸ تا ۲٫۵ میلی متر

عرض تیغه : ۴۶ میلی متر

دارای تیغه با دندانه های کوتاه و بلند

مناسب حجم زنی

برای خرید ماشین اصلاح وال سینیور بی سیم میتوانید از لینک زیر استفاده نمایید .

نتیجه گیری

هر دو ماشین اصلاح در نوع خود بی نظیر هستند و داشتن آنها با هم عالی است اما اگر قرار باشد یکی از آنها را برای فید کردن و سایه زنی انتخاب کنیم بدون شک مجیک کلیپ گزینه مناسب است و اگر از نظر قدرت و ظرافت بخواهیم یکی را انتخاب کنیم ،بی شک سینیور برنده است .
از آنجایی که آرایشگران روزانه تعداد دفعات زیادی از ماشین اصلاح برای تراشیدن سر استفاده میکنند ،نوع موتور و قدرت وال سینیور بسیار ایده آل برای مصرف طولانی مدت است .

درباره‌ی

همچنین ببینید

سمپل عطر و ادکلن چیست و از کجا بخریم؟

سمپل عطر و ادکلن چیست ؟ همواره یکی از سخت ترین و پیچیده ترین کارها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عطر و ادکلن ارشاکو