آموزش دوخت روکش کوسن با طرح گلبرگ

شما به راحتی می توانید با ابزار معمولی یک رو بالشتی یا روکشی زیبا برای کوسن های مبلمان منزل خود تهیه کنید . و زیبایی و جلایی خاص را مطابق سلیقه ی خود به مبلمان منزلتان هدیه کنید و از آن لذت ببرید . در این آموزش قصد داریم طریقه ی دوخت یک روکش برای کوسن با طرح گلبرگ را به شما بیاموزیم که ضمن زیبایی ، راحتی بسیاری را پوشش نرم پشمی که دارد برای شما به ارمغان می آورد .

تهیه ی الگو :

با استفاده از درپوش بطری یکسری دایره ی هم اندازه بر روی یک پارچه ی پشمی بکشید . درب یک بطری آب و یا یک شیشه ی کوچک مناسب اینکار خواهد بود .

  • رسم الگو . درپوش بطری را روی پارچه ی پشمی قرار دهید و با استفاده از گچ خیاطی دایره هایی را روی پارچه رسم کنید .
  • این دایره ها به عنوان پوشش برای بالش استفاده خواهند شد . و تعداد آنها بستگی به اندازه ی بالشی دارد که قصد دوختن روکش برای آنرا دارید .

افزودن دایره ها به بالش :

گام ۱ :

بعد از اینکه دایره ها را از روی پارچه برش زدید . قبل از اینکه آنها را روی بالش قرار دهید ، هر دایره را از وسط تا کنید . اکنون دایره ها برای قرار دادن روی بالش آماده هستند .

گام ۲ :

دایره ها که حکم گلبرگ را ایفا می کنند را بر روی پارچه ی دیگری که قرار است به عنوان آستر روکش روی بالش قرار بگیرد وصل کنید :

  • پوشش یا پارچه ی مخصوص بالش را بردارید .
  • دایره های تا خورده را با چسب یا کوک به پارچه بچسبانید . کار چسباندن را از یک گوشه ی پارچه  شروع کنید و همانند شکل ، گلبرگ ها را یکی یکی در ردیف هایی روی پارچه بچسبانید .
  • اینکار با استفاده از چسب سریعتر انجام میگیرد اما اگر آنها را بدوزید دوام بیشتری را شاهد خواهید بود .

گام ۳ :

اینکار را ادامه دهید تا زمانیکه تمام سطح روکش از گلبرگ پر شود . هنگامیکه دایره ها را روی تمام سطح روکش قرار دادید وقت آن رسیده است که روکش را روی بالش تنظیم نموده و آنرا روی بالش بدوزید .

گام ۴ :

کار آماده است .

درباره‌ی

همچنین ببینید

آنچه که یک زن خانه دار باید بداند

  خانم های خانه دار معمولا بیشتر وقت خود را داخل آشپزخانه سپری می کنند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عطر و ادکلن ارشاکو