آموزش طراحی ناخن

در این آموزش قصد داریم تا روشی جدید را برای طراحی ناخن به شما بیاموزیم د راین روش با استفاده از دو رنگ متضاد لاک خواهید توانست شیب زیبایی از رنگ را بر روی ناخن هایتان پیاده کنید .

گام ۱ :

ابتدا  برق ناخن را روی تمام ناخن هایتان زیرسازی کرده و پس از خشک شدن یک رنگ پایه را برای ناخن های خود انتخاب کنید . بهتر است از رنگ های مات و روشن استفاده شود که البته کاملا سلیقه ایست .

گام ۲ :

در این روش شما باید دو لاک را برای طراحی ناخن هایتان استفاده کنید که همانطور که در گام پیش نیز توضیح دادیم یکی برای رنگ پایه و دیگری برای دادن افکت بر روی ناخن . رنگ پایه بهتر است مات و رنگ رویی براق و اکریلیک باشد . انتخاب این نوع لاک ها ناخن های شما را زیباتر خواهد کرد . یک تکه روزنامه یا کاغذ یا یک ورقه ی پلاستیکی که رنگ داخل آن نفوذ نکند را بردارید مقداری از هر دو لاک ،  پایه و سپس براق را همانند شکل روی برگه بریزید .

هر دو لکه باید تقریبا به طور همزمان ریخته شوند و کنار هم قرار گیرند . حجم کلی آنها نباید از اندازه ی ناخن خیلی بزرگتر باشد .

گام ۳ :

قسمت میانی هر دو لاک را با استفاده از یک خلال دندان و حرکات چرخشی با هم کمی مخلوط کنید . دقت داشته باشید تمام رنگ را با هم مخلوط نکنید و برای برقراری زیبایی بیشتر سعی کنید رنگی که برای قسمت لبه ی ناخن قرار است استفاده شود از رنگی که برای قسمت پایینی ناخن استفاده می شود بیشتر باشد .

گام ۴ :

یک تکه ابر یا پد آرایشی کوچک را به آرامی داخل لاک ها زده و سپس با ضربه آن را روی ناخنتان حک کنید . سعی کنید اینکار را با زدن ضربه های آرام از ابر بر روی ناخن انجام دهید .

گام ۵ :

سعی کنید کنتراست زیبایی را با ضربه زدن بر روی ناخنتان ایجاد کنید و یک شیب روانی را از رنگ اکریلیک به سمت رنگ پایه هدایت نمایید . اگر دوست دارید قسمت هایی پر رنگ تر شود شما می توانید پد را دوباره داخل لاک مورد نظر خود بزنید و سطوح مورد نظرتان را بیارایید .

گام ۶ :

 بعد از آنکه ناخن هایتان خشک شد از برق ناخن استفاده کنید .

گام ۷ :

 در انتها نیز باید اطراف ناخن هایتان را با استفاده از لاک پاک کن و گوش پاک کن تمیز کنید .

درباره‌ی

همچنین ببینید

ماشین اصلاح مجیک کلیپ بیسیم وال یا سنیور بیسیم وال ؟

وقتی صحبت از تجهیز کردن یک آرایشگاه یا صرفاً لوازم آرایش شخصی آقایان به میان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عطر و ادکلن ارشاکو