توصیه های مهم برای انتخاب سایه چشم با توجه به رنگ پوست

همان طور که هنگام انتخاب رنگ لباس دقت می کنید که آیا رنگ لباس با توجه به رنگ پوستتان به شما می آید یا نه، برای انتخاب سایه چشم هم باید رنگ پوستتان را در نظر بگیرید. هر چند شاید کم کم با آزمون و خطا به رنگ دلخواه برای آرایشتان می رسید اما توصیه های این مطلب راه را برایتان هموار و کوتاه تر می کند.

پوستهای گندمی روشن
شما می توانید از اکثر رنگهای سایه استفاده کنید؛ اما از تنالیته های روشن، علی الخصوص اگر برای روز آرایش می کنید.
اگر موهای تیره دارید می توانید از رنگهای تیره نیز استفاده کنید. استفاده از رنگهایی چون ارغوانی، بنفش، سبز و یا آبی به همراه خط چشمی به همان رنگ بسیار کار آمد است.

پوستهای سبزه روشن
از رنگهایی که یک درجه از پوست شما تیره تر است استفاده کنید و یا از رنگ طلائی که درخشش خاصی به چهره شما می دهد. از رنگ براق کرمی برای زیر ابرو و بالای استخوان چشم، برای برجسته شدن چشمتان استفاده کنید.

پوستهای مایل به زرد
از رنگهای آبی، خاکستری مایل به آبی، ارغوانی روشن و یا صورتی در وسط چشم و تنالیتۀ تیره تر همان رنگها در کناره های چشم استفاده کنید و بالای استخوان چشم را با رنگ کرمی براق برجسته کنید.

پوستهای قهوه ای روشن
سایه های قهوه ای براق شما را بسیار زیباتر می کند. اما از رنگهایی چون سبز و آبی و ارغوانی نترسید؛ تنالیته براق آنها به چشم های شما جذابیت می دهد.

پوستهای تیره
سعی کنید از رنگهایی که یک درجه از پوست شما روشن تر باشد استفاده کنید. در سایه هایتان رنگ طلائی و یا نقره ای اضافه کنید. اگر مایل به استفاده از سایه های تیره هستید از خط چشم تیره نیز استفاده کنید.

نکات خیلی مهم

سایۀ چشم خود را با رنگ چشم همرنگ نکنید.
بطور مثال برای چشمان سبز سایه های ارغوانی، برنزی و یا قهوه ای و برای چشمان آبی، سایه های هلویی، زرد و طلائی مناسب تر است. برای چشمان قهوه ای هر رنگی مناسب است.

منبع سیمرغ

===========================

درباره‌ی

همچنین ببینید

ماشین اصلاح مجیک کلیپ بیسیم وال یا سنیور بیسیم وال ؟

وقتی صحبت از تجهیز کردن یک آرایشگاه یا صرفاً لوازم آرایش شخصی آقایان به میان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عطر و ادکلن ارشاکو