معرفی ۱۰ شغل با بیشترین درآمد پیش‌بینی شده در سال ۲۰۱۴

اکنون همه ما می‌دانیم که شغل‌های مرتبط با طراحی و تولید نرم‌افزار در حال قبضه کردن تمامی بازارهای بین‌المللی هستند. درست زمانی که گوشی‌های هوشمند در حال تثبیت جایگاه خود با استفاده از نرم‌افزار و رابط کاربری بوده و اکثر خودروها مجهز به انواع و اقسام دستگاه‌های الکترونیکی قابل برنامه‌ریزی می‌باشند و مضاف بر همه این‌ها، فناوری‌های پوشیدنی که روز به روز بر محبوبیتشان افزوده می‌شود، هر روز بر تعداد افرادی که تمایل به کسب درآمد بیشتر از این بازار پر رونق دارند، افزوده می‌شود.

بر اساس لیستی که موسسه مشهور «Robert Half» (یکی از بزرگترین بنگاه‌های کاریابی در سراسر جهان) منتشر کرده، می‌توان به وضوح مشاهده نمود که تقاضا برای جذب نیروهای خبره و ماهر در حوزه‌های مهندسی، توسعه نرم‌افزار و برنامه‌نویسی به طرز چشمگیری افزایش یافته است.

بر اساس پیش‌بینی این موسسه، میانگین حقوق در سال ۲۰۱۴ میلادی حدود ۳٫۷ درصد افزایش خواهد یافت. این در حالی است که حقوق افرادی که در زمینه توسعه اپلیکیشن‌های موبایل مشغول به فعالیت هستند، با افزایش ۸ درصدی روبرو خواهد شد.

اطلاعاتی که توسط این موسسه در اختیار علاقه‌مندان گذاشته شده، از بیش از ۲۴۰ کمپانی مطرح دنیا گردآوری شده‌اند. اما نکته جالب توجه در مورد این لیست، آن است که پیش‌بینی می‌شود ۱۰ شغل برتر با بیش‌ترین حقوق سالیانه در سال ۲۰۱۴ مربوط به توسعه نرم‌افزار و علوم رایانه هستند. در ادامه می‌توانید این لیست ۱۰ تایی را مشاهده نمایید:

SoftwareJobs

همان‌طور که در جدول بالا ملاحظه کردید، کم‌ترین میزان حقوق سالیانه در بین ۱۰ شغل پردرآمد چیزی بین ۸۶,۰۰۰ تا ۱۲۴,۰۰۰ دلار می‌باشد.

اما کم‌درآمدترین شغل‌ها در این لیست، مربوط به مشاغل و امور اداری می‌باشد.

بر طبق این لیست، میزان رشد درآمد حوزه‌های مختلف کاری در سال ۲۰۱۴ میلادی عبارت‌اند از:

  • فناوری: ۵٫۶ درصد
  • حسابداری و امور تجاری: ۳٫۴ درصد
  • نوآوری و بازاریابی: ۳٫۳ درصد
  • امور اداری و دفتری: ۳٫۳ درصد
  • حقوقی: ۲٫۷ درصد

شما جزو کدام دسته هستید؟ نظر شما در مورد این آمار و ارقام چیست؟

درباره‌ی

همچنین ببینید

برندگان نودمین دوره اسکار (اسکار ۲۰۱۸)

امسال نودمین سال برگزاری اسکار بود ، مراسمی که چشم های تمام سینماگران را هر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عطر و ادکلن ارشاکو