هزینه تعویض روغن خودروهای لوکس چقدر است؟

شاید مدت زمان بسیاری برای خرید خودروی مورد علاقه خود در حال جستجو بوده‌اید و اکنون می‌توانید با خیال راحت مدل مورد علاقه خود را خریداری کنید.

اما این پایان ماجرا نیست، شما پس از صرف هزینه‌ اولیه برای اتومبیل باید دائما مبلغی را برای نگهداری خودروی خود کنار بگذارید. این هزینه بر اساس مدل خودروی شما متفاوت است و هرچه خودروی‌تان گران قیمت‌تر باشد، هزینه‌ای که باید برای نگهداری آن صرف کنید نیز بیشتر می​شود.

بیشتر خودروهای مدرن به قطعاتی با کیفیت و گران قیمت مجهز هستند به همین دلیل یک تعمیر ساده می‌تواند هزینه‌ای چند هزار دلاری را برای صاحب آن به همراه داشته باشد.

در این گزارش نگاهی داریم به ۱۰ نمونه از لوکس‌ترین خودروهای جهان که هزینه‌ ابتدایی تعویض روغن آنها بیش از چند هزار دلار است.

 

آئودی R8 5.2 Quattro Spyder

هزینه تعویض روغن: ۲۴۷۶ دلار

 هزینه تعویض روغن خودروهای لوکس چقدر است؟

 

آئودی R8 Spyder با بهترین امکانات و تجهزات ممکن ساخته شده است. این اتومبیل در حالی که می تواند راحتی بسیاری را برای شما به همراه داشته باشد، هزینه ای بسیاری زیادی را برای نگهداری نیز بر گردن شما می اندازد. علاوه بر هزینه تعمیرات این خودرو، هزینه بیمه آن نیز بیش از قیمت کامل بسیاری از خودروها است.

 

مرسدس‌بنز CLS63 AMG

هزینه تعویض روغن: ۲۴۹۳ دلار

هزینه تعویض روغن خودروهای لوکس چقدر است؟

این خودروی فوق العاده زیبا و قدرتمند می تواند به راحتی در میان اتومبیل هایی با کلاس مشابه پیروز باشد. به دلیل قطعات با کیفیتی که د این خودرو استفاده شده است هزینه یک بازدید آب و روغن آن نزدیک به ۲۵۰۰ دلار است.

 

مرسدس‌بنز S65 AMG

هزینه تعویض روغن: ۲۸۱۰

هزینه تعویض روغن خودروهای لوکس چقدر است؟

 

خودرویی فوق‌العاده سریع و قدرتمند که در میان بهترین اتوموبیل‌های مرسدس قرار دارد. این مدل با امکاناتی بسیار عالی و منحصر به فرد که در بسیاری از مدل های مشابه دیده نمی شود هزینه نگهداری بسیار بالایی نیز برای صاحبش به همراه دارد.

 

ب‌ام‌و ۷۶۰Li

هزینه تعویض روغن: ۲۸۱۰

هزینه تعویض روغن خودروهای لوکس چقدر است؟

 

راحت، زیبا و قدرتمند از جمله مهمترین ویژگی های این سدان لوکس محسوب می شود. ظاهر زیبای این خودرو باعث می شود تا نظر هر بیننده ای به آن جذب شود. این خودرو را افرادی از طبقه متوسط نمی توانند خریداری کنند، حتی در صورتی که فردی بتواند هزینه اولیه بسیار زیاد آن را پرداخت کند باید آماده باشد تا هر چند ماه نیز مبلغی سنگین را صرف یک تعویض روغن معمولی کند.

 

مرسدس‌بنز G55 AMG

هزینه تعویض روغن: ۲۸۴۴ دلار

هزینه تعویض روغن خودروهای لوکس چقدر است؟

افرادی که حاضر هستند تا هزینه بسیار گران قیمت این خودرو را که دیگر تولید نمی‌شود پرداخت کنند احتمالا هزینه نگهداری اهمیت چندانی ندارد. این خودرو برای شهر ساخته نشده و بهترین کاربرد آن در طبیعت است. با این حساب باید انتظار داشته باشید که چنین محصولی به تعمیرات و نگهداری دایمی نیاز دارد، موضوعی که به هیچ وجه ارزان قیمت نیست.

 

مرسدس‌بنز CL65 AMG

هزینه تعویض روغن: ۲۹۹۱ دلار

هزینه تعویض روغن خودروهای لوکس چقدر است؟

 

شاید بتوان گفت که این مدل در کلاس خود بهترین است. CL65 به امکانات لوکس بسیاری مجهز است و می‌تواند به راحتی نظر هر خریداری را به خود جذب کند.

 

پورشه ۹۱۱ Turbo S

هزینه تعویض روغن: ۳۳۰۹ دلار

هزینه تعویض روغن خودروهای لوکس چقدر است؟

 

سری ۹۱۱ پورشه از سالیان قدیم به عنوان یکی از سریع ترین مدل های این شرکت شناخته می شود. این خودرو در طول سالیان دراز به شدت پیشرفت کرده است و توانسته تا به یکی از استانداردهای خودروهای لوکس تبدیل شود. با قیمت ابتدایی بسیار گران ۹۱۱ هزینه تعویض روغن بالایی نیز دارد.

 

پورشه Cayenne Turbo

هزینه تعویض روغن: ۳۳۰۹ دلار

هزینه تعویض روغن خودروهای لوکس چقدر است؟

 

اگر فردی توان پرداخت چند صد هزار دلار برای خرید این خودرو را دارد احتمالا هزینه ای چند هزار دلاری در هر چند ماه چندان زیاد محسوب نمی شود. این اتوموبیل با ظاهری زیبا موتوری بسیار قدرتمند را در خود جای داده است و می تواند به راحتی در میان بهترین های بازار خودرو قرار گیرد.

 

جگوار XJ Supersport

هزینه تعویض روغن: ۴۲۷۴ دلار

هزینه تعویض روغن خودروهای لوکس چقدر است؟

 

جگوار شرکتی است که در میان بسیاری از بزرگ ترین های دنیا شهرت چندانی ندارد، اما این موضوع دلیلی بر بی کیفیت بودن خودروهای این شرکت نیست. این مدل با ظاهری بسیار رسمی باطنی بسیار اسپرت و قدرتمند دارد و می تواند تا بهترین امکانات اتوموبیل های اسپرت را به شما ارایه دهد.

 

رنج‌روور Sport 4.4 V8 Supercharged

هزینه تعویض روغن: ۴۴۲۱ دلار

هزینه تعویض روغن خودروهای لوکس چقدر است؟

لند روور به ندت مدل هایی جدید وارد بازار می کند اما هنگامی که یک مدل جدید را تولید می کند برای آن بهترین امکانات را در نظر می کرد. این خودرو با ظاهری لوکس و امکاناتی بسیار زیاد هزینه نگهداری بالایی را نیز برای خریداران به همراه دارد.

بسیاری از علاقه مندان خودرو باور دارند که با وجود هزینه نگهداری بالا، این خودرو ارزش هزینه های چند هزار دلاری نگهداری را دارد

——————————————–

درباره‌ی

همچنین ببینید

برندگان نودمین دوره اسکار (اسکار ۲۰۱۸)

امسال نودمین سال برگزاری اسکار بود ، مراسمی که چشم های تمام سینماگران را هر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عطر و ادکلن ارشاکو