آموزش ترجمه کامل یک سایت

سلام به شما دوستان و همراهان خوبم. دنیای مجازی چنان عظیم است و به خوبی گسترش یافته که می توانید به راحتی موارد مورد نیاز خود را در وب سایت های خارجی پیدا کنید. مهم نیست که چه زبانی دارید و می خواهید از چه سایتی مطلب بردارید. مهم این است که Google Translate در اختیار شماست.

امروز به شما افزونه ای برای مرورگر گوگل کروم معرفی می کنیم که می توانید به وسیله آن به یک باره تمام مطالب یک سایت را ترجمه کنید. این افزونه تحت Google Translate کار می کند بنابراین خیال شما از تنوع زبانی و سرعت ترجمه می تواند راحت باشد.

برای این کار ابتدا مرورگر گوگل کروم را باز کنید و افزونه Google Translate را روی آن نصب کنید ( لینک انتهای این متن به شما کمک می کند که وارد صفحه افزودن افزونه Google Translate شوید )

بعد از این که این افزونه را نصب کردید آیکون مربوط به Google Translate را می توانید در بالای مرورگر مشاهده کنید :

Google Translate

می توانید به راحتی دکمه مورد نظر را در بالا بزنید عملیات ترجمه را از سر گیرید. برای اینکه بخواهید زبان های مورد نظر خود را تنظیم کنید می توانید از گزینه ها و دکمه های بالای مرورگر استفاده کنید و به راحتی آن ها را برای زبان منبع و مقصد تنظیم کنید.

هرچند این افزونه و سرویس Google Translate برای زبان فارسی امکان پذیر است اما ترجمه ای دست و پا شکسته دارد که می توان از آن با کمی دقت مفهوم کلی مطالب را دریافت کرد. برخلاف سایر کشور ها برای ایران باید کمی بر روی واژگان زبان مقصد هم تسلط داشته باشید

برای افزودن Google Translate به مرورگر گوگل کروم کلیک کنید.

======================

درباره‌ی

همچنین ببینید

نکات مهم قبل از سفارش طراحی سایت

طراحی سایت یکی از مسائلی که خیلیا ازش سر در نمیارن و نمیدونن واسه سفارش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عطر و ادکلن ارشاکو