آموزش جامع ICDL 2010 به زبان فارسی

فیلم آموزش دوره های ICDL مهارت های هفت گانه به زبان فارسی

 

همانطور که می دانید امروزه داشتن مدارک ICDL برای استخدامی در مراکز دولتی و خصوصی یک نیاز مبرم به حساب می آید . این مهارت ها شامل مهارت مبانی کامپیوتر ، آشنایی با ویندوز اکس پی ،‌ ورد ،‌ پاورپوینت ،‌ اکسل ،‌اکسس ،‌ اینترنت به همراه شبکه و ویندوز ویستا می باشد .

از این روبرای شما دوستان مجموعه ای بی نظیر که تمام این مهارت ها را به خوبی برای شما دوستان عرضه می دارد آماده کرده ایم . همانطور که عرض شد تمام این مهارت ها به زبان فارسی می باشد و در قالب دو دی وی دی شما می توانید این مجموعه آموزشی رو  تهیه نمائید .

چرا ICDL

مزایای ICDL برای افراد :این طرح برای کمک به افراد در منزل و محل کار در نظر گرفته شده است .این مدرک در صورت ارائه به کارفرما، نشان میدهد که فرد، دارای قابلیتهای تایید شده و به روز است ICDL .به افراد بی تجربه در زمینه کامپیوتر، کمک میکند با فراگیری مفاهیم اولیه مهارتهای کامپیوتری، ماهرانه و با اعتماد به نفس با کامپیوتر کار کنند.
مزایای ICDL برای کارفرمایان :قصد یک شرکت از ارتقای مهارتهای کامپیوتری نیروی کار خود، حصول اطمینان از مصرف درست سرمایه است

ICDL .قابلیت کامپیوتری کارمندان را تضمین میکند .
ICDL -برای کارمندان، مهارتهای کامپیوتری قابل ملاحظهای ایجاد می کند .
ICDL -سطوح توانایی IT را در یک سازمان تضمین میکند.
ICDL -هزینههای پشتیبانی IT را کاهش می دهد.
ICDL -از وقت تلف شده ناشی از فقدان دانش و روشهای کاری غیر موثر IT میکاهد. دورههای آموزشی زیادی وجود دارد که انتخاب را برای کارفرمایان و کارمندان مشکل کرده است
ICDL .تعریفی استاندارد و مقیاسی دقیق برای مهارتهای کامپیوتری بوده که در سطح بینالمللی مورد تایید است .همچنین این گواهینامه بین نیازهای کارفرمایان و مهارتهای کارمندان تعادل ایجاد می کند .
ICDL هم اکنون معتبرترین مدرک کامپیوتری در سطح جهان است که این مقبولیت، مرهون ارتباط آن با تمام افراد و پشتیبانی و کنترل سازمانهای حامی آن است. در ایران نیز موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران به عنوان مرکز مجاز برگزاری آزمون برگزیده شده است .این موسسه، علاوه بر برگزاری امتحان، دورههای آموزشی و آمادگی آزمون را نیز برگزار میکند.

 

قیمت فقط ۹۵۰۰تومان

 

https://www.learncloob.ir/wp-content/uploads/uc_739166.png

ابتدا محصول را درب منزل دریافت کنید و سپس هزینه آن را به مامور پست بپردازید.

 

تاریخچه ICDL

در سال۱۹۹۵ ، انجمن جوامع حرفهای انفورماتیک اروپا (CEPIS) یک گروه ویژه تحت حمایت مالی اتحادیه اروپا ایجاد کرد که هدف آن، دستیابی به روشی برای ارتقای سطح مهارتهای IT در سراسر اروپا بود .این گروه ویژه در سال ۹۵ و اوایل۹۶ ، آزمونهای آزمایشی، برگزار کردند تا اینکه سرانجام در آگوست سال۱۹۹۶ ، گواهینامه اروپایی راهبری کامپیوتر (ECDL) در سوئد ارائه و به تدریج در سراسر اروپا و سپس در سطح بینالمللی مطرح شد . برنامه ECDL/ICDLتوسط بنیادECDL-F ECDL در سطح جهانی اداره میشود .این بنیاد که در سال ۱۹۹۷ تاسیس شد، سازمانی غیرانتفاعی است که وظیفه آن بهبود، گسترش و تصدیق مهارتهای کامپیوتری و دانش IT است . در حال حاضر ICDL به مدرک استانداردی تبدیل شده که در کشورهای غیراروپایی کاربرد دارد و برنامه درسی آن مشابه دروس ECDL است .بنیاد گواهینامه اروپایی راهبری کامپیوتر، برنامه درسی را تعیین کرده و آن را دائما به روز رسانی میکند تا اطمینان حاصل شود که دروس آن با دنیای کار و پیشرفتهای انجام شده در زمینه فناوری، هماهنگ است . میزان پذیرش ICDL در کشورها، به طور روز افزونی در حال رشد است و در حال حاضر بسیاری از افراد و شرکتها، این گواهینامه را معیاری برای سنجش مهارتهای کامپیوتری میدانند .سازمانهای حمایت کننده ازICDL ، در بخش وسیعی از صنعت و دانشگاه فعالیت میکنند .علاوه بر آن، این گواهینامه مورد حمایت اتحادیه اروپاست که استانداردها و سطح کیفیت را در سراسر اروپا تضمین می کند .

نحوه اخذ مدرک ICDL

ICDLبه هفت مهارت تقسیم شده است و متقاضی برای به دست آوردن مدرک ICDL باید در امتحانات این هفت مهارت قبول شود. هر فردی بدون توجه به سن، جنس، تحصیلات، تجربه یا پیش زمینه می تواند در این آزمونها شرکت کند . ثبت نام برای ICDL از طریق مراکز مجاز برگزاری آزمون صورت می گیرد .پس از موفقیت در آزمون هر مهارت، مرکز برگزاری آزمون، نتیجه را در یک پایگاه داده مرکزی ثبت میکند .برای کسب گواهینامهICDL ، میتوان همه مهارتها را بهیکباره و یا با فاصله زمانی امتحان داد .اما باید طی ۳ سال از زمان شروع اولین آزمون، تمام هفت دوره را با موفقیت سپری کرد. وقتی فرد، تمام آزمونها را با موفقیت پشت سر گذاشت، مدرک ICDL را دریافت خواهد کرد .برخی از مراکز، فقط برگزار کننده آزمونها هستند، اما در بسیاری از مراکز آموزشیICDL ، دورههای آموزشی جهت آماده سازی آزمون دهندگان نیز ارائه می شود .

 

درباره‌ی

همچنین ببینید

بررسی چند ماشین اصلاح از برند معروف وال

اغلب آقایان ترجیح می دهند که هنگام خرید ماشین اصلاح، کمی وقت بگذارند ولی در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عطر و ادکلن ارشاکو