جایی که هستم :بهترین پیج اینستاگرامی با مشارکت مردم در ایران

این روزها اینستاگرام در زندگی روزمره همه ما نقش مهمی ایفا کرده کرد . اینستاگرام که با محتوایی از جنس عکس و فیلم ( ویدوهای کوتاه) از هزاران کلمه صدایش واضح تر است.اینستاگرام که شبکه ای اجتماعی مبنتی بر عکس است خیلی زود توانست جای خود را در دل طرفداران پیدا کند. اینستاگرام تنها شبکه­‌ی اجتماعی محبوبی است که در کشور فیلتر نیست.

درحال حاضر (زمان نگراش مقاله) هیچ آمار دقیقی درمورد تعداد کاربران ایرانی اینستاگرام وجود ندارد اما تعداد دانلود­های اینستاگرام در کافه بازار عدد ۱۶ میلیون را نشان می­دهد و با درنظرگرفتن دانلود­های اینستاگرام ازطریق گوگل پلی و اَپ­ اِستور و دیگر مارکت­‌ها می­توان تخمین زد که اینستاگرام درایران حدود ۲۰ میلیون کاربر دارد. یعنی درواقع ایرانیان %۲/۸۵ از کل کاربران اینستاگرام را تشکیل می­دهند که بادرنظرگرفتن ۵-۴ میلیون ایرانی خارج ازکشور می­توان آن را %۳ درنظرگرفت.

در بین پیج های اینستاگرامی که وجود دارد پیج های بسیار کمی هستند که کاربران برای آن ها تولید محتوا کنند (ucg) ولی همین تعداد هم که هستند پیج هایی از جنس دل نوشته و عکس های عاشقانه است که عمدتا پیج های عمومی محسوب میشوند ولی حس خوبی را منتقل نمیکند.

در همین پیج هایی که تعدادشان کم هست پیج های خاص که اشتراک در تمام عکس هایشان هست و به نوعی تخصصی کار میکنند شاید به تعداد انگشت های ۱ دست هم نرسد حتی در مقیاس جهانی.

پیچی اینستاگرامی را میخواهیم به شما معرفی کنیم که رویه بسیار خوب و جالی را بیش از ۳ سال است دنبال میکند و بیشتر مخاطبان این پیج خود چندین هزار فالوور دارند. پیجی با این مضمون که عکاس عکسی میگیرد با این شرط که زاویه دوربین رو به خود عکاس باشد و پای عکاس در عکس باشد.این پیچ به نام جایی که هستم می باشد.

بیش از ۱۹ هزار عکس برای این پیج از طریق هشتگ #jayikehastam و دایرکت (مخاطبینی که پرایوت هستند) فرستاده شده است. تنوعی از عکس ها که از شمال تا جنوب ایران از شرق تا غرب . از آمریکا تا ژاپن از استرالیا تا روسیه .عکس هایی با محتوای طبیعت ، اتفاقات روزمره ، خاطرات تلخ و شیرین کاربران و … را در بر می گیرد. روزی ۱ عکس از بین صدها عکس ارسالی انتخاب و در پیج قرار داده می شود.

به شما توصیه میکنیم حتما به این پیج اینستاگرامی سر بزنید و حس خوبی را در آن تجربه کنید.jayikehastam@

جایی که هستم
جایی که هستم

 

منبع : ارشاکو

درباره‌ی

همچنین ببینید

برندگان نودمین دوره اسکار (اسکار ۲۰۱۸)

امسال نودمین سال برگزاری اسکار بود ، مراسمی که چشم های تمام سینماگران را هر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عطر و ادکلن ارشاکو