سلام به شما دوستان و همراهان خوبم در وب سایت کلوب آموزش. خوشحالیم که باز هم در کنار شماییم با یک مقاله آموزشی برای کارکرد بهتر شما در کامپیوتر و نرم افزار پر کاربر و پر کاربرد WORD! امروز می خواهیم به شما میانبرهایی از WORD معرفی کنیم تا بتوانید به خوبی با این نرم افزار تعامل داشته باشید چرا که هر کس حداقل یک بار نیازش به این برنامه کشیده می شود اما بسیاری از افراد دائما در حال استفاده از WORD و کلا سیستم آفیس هستند! در اینجا بخش های کاربردی برای کلیدهای میانبر را به ۱۲ قسمت تقسیم کرده ایم که شامل موارد زیر می شود :
کلید های میانبر برای مدیریت داکیومنت ها و اسناد WORD!
کلید های میانبر برای مرور فایل های WORD!
کلید میانبر برای انتخاب متن
Undo, Copy و Paste
ویرایش فایل های متنی
قالب بندی یا فورمتینگ فایل های ورد
جستجو و جایگزینی در فایل ورد
مدیریت مشاهده فابل های متنی
جدول ها در WORD
نمای کلی فایل ها در ورد!
بررسی فایل ها
پرینت فایل های WORD
زمینه های مختلف در WORD
اتصال به ایمیل در WORD
موارد اضافی!
حالا به بیان تمام کلید های میانبر در هر مورد خواهیم پرداخت :
کلید های میانبر برای مدیریت داکیومنت ها و اسناد WORD!
Ctrl+n | ایجاد یک سند یا صفحه جدید در WORD |
Ctrl+o | برای باز کردن فایل های WORD و مکان ذخیره آن ها |
Ctrl+w | برای بستن فایل های WORD |
Ctrl+s | برای ذخیره کردن فایل های متنی WORD |
F12 | برای ذخیره فایل ها با نام غیره و نام اضافی |
Ctrl+p | از این کلید برای پرینت گرفتن یا مشاهده قالب پرینت استفاده می شود |
Ctrl+F6 | اگر چند صفحه WORD داشته باشید می توانید در بین آن ها با این کلید میانبر حرکت کنید! |