بانوان خانه دار بخوانند …

خانم های خانه دار برای بهتر کردن مدیریت در امور خانه باید برای خود یک دایره المعارف خانه داری داشته باشند . اکنون نیز در کلوب آموزش برخی از نکات طلایی خانه داری را با هم خواهیم آموخت .

آبگوشت یعنی این :

آبگوشت یکی از غذاهای سنتی و البته محبوب ایرانی است که قدیم ها بیشتر و این روزها کمتر طبخ می شود . با این حال همه ما هر از گاهی هوس یک آبگوشت غلیظ و خوشمزه را می کنیم که چرب بوده و چه بسا حسابی هم لعاب انداخته باشد . حالا اگر هنوز راه لعاب دار کردن و غلیظ تر شدن آبگوشت را پیدا نکرده اید ما یک راهکار بسیار ساده و البته کارامد به شما پیشنهاد می کنیم . فقط کافی است در حین پخت آبگوشت چند تکه نان داخل آن بیندازید . نان سنگک گزینه بهتری است . در این صورت آبگوشت شما غلیظ تر و البته خوشمزه تر خواهد شد .

مغز گردوی درسته :

معمولا وقتی قرار است مغز گردو را درسته و سالم از داخل پوست گردو خارج کنید به نظر می رسد راه سختی در پیش دارید ! چون یک ضربه کاری به پوست گردو سبب می شود مغز آن تا حدودی خرد شود اما اگر قبل از شستن گردوها آنها را یک شب تمام درون آب نمک خیس کنید با یک ضربه آرام می توانید پوست آنها را شکسته و مغز را بدون اینکه خرد شود از داخلشان بیرون آورید .

برنج را خوشمزه تر کنید :

برای خوش طعم کردن برنج راه های بسیاری وجود دارد که یکی از انها استفاده از پیاز است . اگر یک عدد پیاز کوچک را به شکل ورقه های نازک خرد کرده و داخل آب برنج بریزید نه تنها برنج شما بهتر قد خواهد کشید . بلکه طعم آن نیز خوشمزه تر خواهد شد . البته اگر از آن دسته آدم هایی هستید که بو و مزه پیاز را دوست ندارید کلا قید این روش را بزنید و سراغ راه های دیگری برای خوش طعم کردن برنج بروید .

درباره‌ی

همچنین ببینید

نحوه ی تا نمودن دستمال ، مخصوص سفره آرایی

شما خانم های خوش سلیقه می توانید با آرایش سفره ی خود به بهترین نحو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عطر و ادکلن ارشاکو