راهنمای تنظیم password برای فلش مموری با Granite Portable!

سلام به شما دوستان و همراهان همیشگی وب سایت کلوب آموزش. اگر دقت کرده باشید این روزها هر کس یک فلش مموری یا USB DRIVE دارد. البته خوشبختانه با افزایش حجم ذخیره سازی در این فلش ها دیگر نیاز نیست نمونه های کم حجم را به تعداد زیاد دور هم جمع کنید. امروزه کاربران بسیاری از این فلش مموری ها برای ذخیره اطلاعات خود اعم از صوت و تصویر و متن و … استفاده می کنند اما بیشتر اوقات محتوای ذخیره سازی شده چیزی است که عام می باشد و نگران لو رفتن آن نیستیم در هر صورت برخی مواقع با توجه به شرایط لازم است که اطلاعات محرمانه ای توسط این فلش ها جابه جا کنیم. برای چنین مواقعی داشتن یک رمز عبور برای فلش یک اتفاق بسیار خوب است. خب حالا شما دوست دارید فلش خود را با یک رمز عبور امنیت بخشید؟ اگر پاسخ آری است آموزش امروز ما را دنبال کنید. سپاسگزاریم.

نام نرم افزار مورد نظر ما Granite Portable است که به شما امکان می دهد با استفاده از آن بدون نیاز به نصب بر روی فلش خود رمز گذاری کنید. البته باید ابتدا روالی را دنبال کنید. بعد از دریافت این برنامه باید آن را از حالت فشرده خارج کنید. البته لازم نیست حتما این برنامه را در فلش از فشرده سازی خارج کنید. همینقدر که در یک مکان از رایانه آن را UNZIP کنید مشکل حل است. بعد شما با اجرای برنامه باید یک نام کاربری و رمز عبور ایجاد کرده و بعد از آن همه چیز امن و امان می شود. برای شروع مشاهده کنید:

Granite Portable

کافی است برنامه را با آیکون VAULT اجرا کنید. در زیر چنانچه مشاهده می کنید باید یک کادر برای دریافت رمز عبور برایتان باز شود. و بعد از آن باید نام کاربری و رمز عبور را وارد کنید:

Granite-Portable

حالا رمز عبور شما تنظیم شده است . از این به بعد هر بار که خواستید وارد شوید به محض نصب فلش آیکن مربوطه به این نرم افزار ( جی که در بالا مشاهده می کنید ) در قسمت system tray سیستم یعنی پایین و سمت راست مشاهده می کنید که با کلیک بر آن کادری برای شما باز می شود که می توانید از آن جا رمز را وارد کنید و بعد از اقدام کنید.

توضیح تکمیلی :

ممکن است در نمونه های متفاوت ورژن این نرم افزار محیط کاربری تفاوت داشته باشد. به هر حال شما می توانید از لینک زیر به تمامی ورژن ها دسترسی داشته باشید و با نصب و تجربه خود ما را نیز از صحت عملکرد این برنامه برای سایر کاربران و اطلاع رسانی به آن ها مطلع کنید.

برای دانلود و استفاده از نرم افزار Granite Portable در ورژن های مختلف کلیک کنید.

درباره‌ی

همچنین ببینید

چگونه مصرف اینترنت منابع مختلف در ویندوز را محدود کنیم؟

یکی از دغدغه هایی که هر یکی از ما ایرانی ها این روزها بیستر درگیر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عطر و ادکلن ارشاکو