معرفی برترین نرم افزارها برای رهایی از مزاحمان تلفنی

یکی از مهم ترین مزیت های تلفن های همراه، در اختیار داشتن آنها در هر زمان و مکان است! این قابلیت در موارد بسیاری مزیت به شمار می رود؛ اما گاهی اوقات نیز در دسترس نبودن شما مزیت به شمار می رود!

به گزارش کلوب آموزش به عنوان مثال فرض کنید در جلسه مهم کاری شرکت کرده اید و نمی خواهید تلفن همراهتان زنگ بخورد یا امروز را در مرخصی به سر می برید و قصد ندارید بجز تماس های دریافتی از همسرتان، به تماس های دیگر پاسخ دهید. یا شاید هم ممکن است مزاحم تلفنی داشته باشید و بخواهید شماره تلفن او را در فهرست شماره های ممنوعه قرار دهید تا امکان برقراری تماس با شما را نداشته باشد! در این شرایط رد کردن تماس های دریافتی می تواند بهترین راه حل باشد و انجام این کار در تلفن های مجهز به سیستم عامل اندروید نیز به روش های مختلفی امکان پذیر است.

یکی از این روش ها، استفاده از نرم افزارهای مختلفی است که مخصوص این کار طراحی شده است و باتوجه به تنوع این نرم افزارها قصد داریم سه نمونه از برترین آنها را در مطلب به شما معرفی کنیم.

Mr. Number

سیستم عامل: اندروید ۲/۱ و بالاتر

نرم افزار Mr. Number از قدرتمندترین نرم افزارهای رد تماس در اندروید است که شما می توانید براحتی تماس ها و پیام های کوتاه دریافتی را مسدود کنید. رد تماس و پیام کوتاه از فردی، گروهی، پیش شماره ای خاص و حتی کل افراد از امکانات این نرم افزار به شمار می رود.

در این نرم افزار شما می توانید تصمیم بگیرید، تماس برقرار سپس قطع شود یا حتی تماس گیرندگان به صندوق صوتی شما منتقل شوند، همچنین می توانید مشخص کنید متن پیام های کوتاه مسدود شده به سطل زباله انتقال یابد یا ذخیره شود و بعد آنها را مشاهده کنید.

یکی دیگر از امکانات جالب در این نرم افزار، امکان ارسال گزارش تماس های مزاحم و قرارگیری شماره های ارسالی در فهرست شماره های مشکوک به مزاحمت است و از این قابلیت می توان براحتی شماره های گزارش شده از سوی دیگر کاربران را شناسایی و آنها را در فهرست شماره های مسدود شده قرار داد.

Google Play: http://goo.gl/۹hKRv

Cafebazaar: http://goo.gl/۵o۰Obr

Cando: http://goo.gl/QGWW۲u

Call control Call blocker

سیستم عامل: اندروید ۵/۱ و بالاتر

به کمک نرم افزار Call control، تلفن همراه شما فقط زمانی زنگ می خورد که شما بخواهید!

روش استفاده از این برنامه بسیار راحت است و دارا بودن بیش از پنج میلیون کاربر در سراسر دنیا این گفته را بخوبی تائید می کند. از امکانات این نرم افزار عبارتند از:

رد خودکار تماس های دریافتی از شماره های مزاحم گزارش شده از سوی کاربران دیگر

ردتماس مخاطبان دلخواه و پیش شماره های مورد نظر

بهره مندی از قابلیت مهندسی معکوس برای ردگیری اطلاعات بیشتر تماس گیرندگان

تصمیم گیری درباره زنگ خوردن تلفن همراه هنگام مسدود کردن تماس ها، انتقال به صندوق صوتی و قطع صدای زنگ

پشتیبانی از قابلیت رد تماس هنگام انتظار مکالمه

ردتماس از مجموعه شماره هایی در رده ویژه

رد پیام های کوتاه متنی و تصویری

رد تماس از افراد ناشناس و شماره های خصوصی

پشتیبانی از فهرست سفید برای از دست ندادن تماس های ضروری

پشتیبان گیری آنلاین و آفلاین از فهرست های سفید و سیاه

Google Play: http://goo.gl/XRDN۷

Call Blocker

سیستم عامل: اندروید ۱/۲،۰ و بالاتر

گزینش تماس های دریافتی و حفظ حریم خصوصی شما از وظایف این نرم افزار به شمار می رود. پشتیبانی از فهرست سیاه، مسدود کردن تماس های ناخواسته (ردتماس، انتقال به صندوق صوتی و ارسال پیام کوتاه)، رد پیام های کوتاه مزاحم (دریافت از مخاطبان یا دریافت نکردن از فهرست سیاه)، پشتیبان گیری از مخاطبان روی سرورهای برنامه، انتقال آسان اطلاعات و فهرست ها به تلفن جدید شما (سیمبیان، اندروید، بلک بری)، حذف خودکار تاریخچه تماس ها و پیام های کوتاه رد و بدل شده بین شما و مخاطبان موردنظرتان و داشتن ده میلیون کاربر از سراسر دنیا از ویژگی های قابل ذکر در این نرم افزار به شمار می رود.

Google Play: http://goo.gl/VO۷kW

Cafebazaar: http://goo.gl/۹ygqiq

Cando: http://goo.gl/s۲nU۹k

درباره‌ی

همچنین ببینید

برندگان نودمین دوره اسکار (اسکار ۲۰۱۸)

امسال نودمین سال برگزاری اسکار بود ، مراسمی که چشم های تمام سینماگران را هر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عطر و ادکلن ارشاکو