معرفی و قیمت تبلت‌ های مناسب برای هدیه روز زن

روز زن در راه است و اکثر آقایان تمایل به تدارک و تهیه هدایای ویژه این روز هستند! به همین دلیل بازار کالاهای گوناگون مملو از مشتری است.

بازار خرید و فروش کامپیو‌تر طی سال‌های قبل در چنین ایامی روزهای پررونقی داشت و خریداران با توجه به بودجه‌ای که داشتند برای خرید کالاهای گوناگون از حافظه‌های فلش با طراحی‌های خاص گرفته تا هارددیسک‌های اکسترنال و حتی نوت بوک به عنوان هدیه به بازار مراجعه می‌کردند.

امسال اما وضعیت با سال‌های قبل متفاوت است و از رونق گذشته خبری نیست. این اتفاق دلایل گوناگونی دارد که قرار گرفتن در فصل رکود و کاهش موجودی در بازار از جمله این دلایل هستند.

اما با این حال برخی از کالا‌ها گزینه خوبی برای هدیه روز زن به شمار می‌روند. تبلت از دسته این کالاهاست که از قضا فروشندگان بازار اعلام کرده‌اند طی هفته‌های اخیر با وجود بی‌رونقی بازار با افزایش مخاطب مواجه شده است.

به گفته فعالان بازار در میان سایر کالاهای کامپیوتری تبلت‌های ارزان‌قیمت و به ویژه نمونه‌های سیم‌کارتخور گزینه مناسب‌ و البته پرمخاطب‌تری به عنوان هدیه روز زن هستند. با توجه به این موضوع به معرفی برخی از نمونه‌های محبوب این کالا در رده‌های گوناگون قیمت می‌پردازیم.

* تبلت‌های ۲۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان

 

 

تبلت‌های این رده قیمتی معمولا نمونه‌های هفت اینچی با پردازنده‌های ضعیفی هستند که برای گشت و گذارهای اینترنتی گزینه مناسبی هستند. برخی از این تبلت‌ها قابلیت نصب سیم‌کارت و برقراری ارتباط تلفنی را داشته و برخی نیز تنها از سیم‌کارت‌ برای اتصال به اینترنت پشتیبانی می‌کنند. به گفته فعالان بازار، تبلت‌های این رده قیمتی پرمخاطب‌ترین نمونه‌هایی هستند که برای هدیه روز زن مورد استقبال قرار گرفته‌اند.

مدل‌های I710B از خانواده آینوول، ۸C G3 از خانواده آرنوآ، ME-703 از خانواده مارشال، Axpad 7I05 از خانواده اکستروم و Iconia B1 – ۷۱۰ – ۱۶GB از خانواده ایسر از گزینه مناسب به عنوان هدیه روز زن هستند.

این تبلت‌ها با میانگین قیمت ۲۰۰ تا ۳۵۰ هزار تومان به بازار عرضه شده‌اند.

* تبلت‌های ۴۰۰ تا ۷۵۰ هزار تومان

 

 

تبلت‌های این خانواده را نمونه‌های ۷ تا ۱۰ اینچی تشکیل می‌دهند.

این تبلت‌ها دارای صفحه نمایش‌هایی با وضوح تصویر بیشتر و قابلیت‌های کاربردی بیشتر نسبت به نمونه‌های فوق ارزان هستند.

مدل‌های I972S، I972S از خانواده لنوو، Novo8 Discover Quad Core از خانواده آینول، MeMO Pad HD7 ME175 Dual SIM – ۸GB و Fonepad 7 ME372CG – ۸GB از خانواده ایسوس از گزینه‌های مناسب به عنوان هدیه روز زن هستند که قیمتی بین ۴۵۰ تا ۷۵۰ هزار تومان دارند.

* تبلت‌های۷۵۰ هزار تا یک میلیون تومان

 

 

تبلت‌های این رده قیمتی معمولا برندهای مطرح و شناخته را شامل می‌شوند.
در میان تبلت‌های موجود در بازار می‌توان به مدل‌های Galaxy Tab 3 7. 0 SM-T 211 – ۱۶GB، Galaxy Tab 3 7. 0 SM-T211 – ۸GB و Galaxy Tab 3 Lite 7. 0 SM-T111 – ۸GB از خانواده سامسونگ اشاره کرد.

مدل‌های MeMO Pad HD7 ME175 Dual SIM – ۸GB و Fonepad 7 ME372CG – ۸GB هم از خانواده ایسوس از نمونه‌هایی هستند که مورد توجه خانم‌ها قرار گرفته و می‌تواند گزینه مناسبی به عنوان هدیه روز به شمار رود.

G Pad 8. 3 از خانواده ال‌جی هم یکی از انتخاب‌های خوب از بازار تبلت در این رده قیمتی است.

* تبلت‌های یک میلیون تومان به بالا

 

 

iPad mini 2 with retina Display – Wi-Fi با ظرفیت حافظه ۱۲۸ گیگابایت تبلتی‌ است که حتما مورد علاقه خانم‌هاست. این تبلت دو میلیون و ۳۵۰ هزار تومانی با آن ظاهر ظریفش گزینه مناسبی به عنوان یک هدیه است. البته اگر قیمت برای خریدار هدیه اهمیت چندانی نداشته باشد.

نمونه ۳۲ گیگابایتی iPad mini 2 with retina Display – ۴G هم که با قیمت دو میلیون و ۲۶۰ هزار تومان به بازار عرضه شده است مورد توجه کاربران خانم است.

Galaxy Tab3 8. 0 SM-T3110 با ظرفیت حافظه ۱۶ گیگابایت هم تبلتی است که اگر چه قیمت مناسبی دارد اما مخاطبان بسیاری از میان خانم‌ها دارد. این تبلت با قیمت یک میلیون و ۲۵۰ هزار تومان به بازار عرضه شده است. مدل Xperia Tablet S با ظرفیت حافظه ۳۲ گیگابایت هم گزینه‌ای مناسب است به عنوان هدیه نوروزی. این تبلتی قیمتی حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان دارد.

شما همچنین می‌توانید از خانواده‌های سونی، مایکروسافت، ایسوس تبلت‌هایی با قیمت یک تا پنج میلیون تومان و حتی بیشتر خریداری کنید. اما این تبلت‌های گران‌قیمت اکثرا از سوی خریدارن به عنوان هدیه خریداری نمی‌شوند.

منبع:  آی تی آنالیز

==================

درباره‌ی

همچنین ببینید

چه کارهایی را با فبلت ها نمیتوان انجام داد؟

کارهای ساده و روزمره ای را که نمی توان با فبلت‌ ها انجام داد!گوشی‌های ۶ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عطر و ادکلن ارشاکو