پکیج آموزشی پروژه عملی Asp.Net به زبان فارسی

 

 

این مجموعه یکی از کاملترین و بهترین آموزش های ساخت پروژه عملی با Asp.net و زبان سی شارپ و وی بی دات نت میباشد.

قبل از خرید نمونه فیلم اموزشی که در پایین این توضیحات است را ببینید سپس خریداری کنید

 تمامی آموزش ها به صورت فارسی و آموزش به صورت کامل و قدم به قدم انجام شده و شما با مشاهده آن میتوانید به راحتی یک فروشگاه اینترنتی و پرتال خبری و تالار گفتگو ایجاد نمایید.

 

 

ASP.NET چیست؟

 

 

یک چارچوب کاملاً پیشرفته است که برای توسعه برنامه های قابل بست وب بکار می رود. سیستم می تواند چنان تنظیم شود که پاسخ به درخواستهایی را که برای انواع مختلف فایل ها انجام می شوند، به زیرسیستم های مختلف نصب شده در سرور محول کند. با ASP ، درخواست هایی که برای فایل های با پسوند .asp صورت می گیرند به ASP.DLL واگذار می شوند. ASP.DLL نسخه اجرایی ASP است که کد اسکریپت نعبیه شده در HTML درون فایل را Parse کرده و خروجی HTML آن صفحه را (به صورت پویا) تولید می نماید. چاچوب ASP.NET یک نسخه اجرایی کاملاً جدید ASP است که درجهت تولید HTML تدارک دیده شده است. درخواست هایی که باری دریافت فایل هایی با پسوند .aspx فرستاده می شوند، به aspnet isapi.dll واگذار می شوند. این یک کامپوننت مدیریت شده است که در پاسخ به درخواست ، به ایجاد نمونه هایی از کلاس های .NET می پردازد.

چاچوب ASP.NET زیرمجموعه ای از کلاس های سیستم .NET است. دراین زیرمجموعه ، تعداد بی شماری کلاس گنجانده شده که به صورت پویا برای شما HTMLهایی می سازند، مانند انواع و اقسام فهرست، جدول، فرم و منطق اعتبارسنجی ، کلاس هایی برای مدیریت state و caching و برای تنظیم و ایمن کردن برنامه و مجموعه ای از کلاس هایی برای حفظ سازگاری با ASP قدیمی . با استفاده از ویژوال استودیو دات نت، این زیر ساختار در اختیار شما قرار می گیرد و درنتیجه کدی که شما می سازید می تواند خیلی شبیه به Active Server Page ثدیمی باشد، ولی هرچه بیشتر با سرویسها و زیرساختار آن آشنا می شوید، کد شما بیشتر به یک فرم ویژوال بیسیک درمی آید، با یک کد برای اجزای UI و فایلی جداگانه برای کد شما.

 

قیمت فقط ۱۵۵۰۰تومان

 

http://elikan.ir/upload/uc_739.png

 

ابتدا محصول را درب منزل دریافت کنید و سپس هزینه آن را به مامور پست بپردازید.

 

 

متاسفانه در اکثر آموزشها به زبان فارسی فقط به معرفی کنترل ها و آموزش مقدماتی پرداخته میشه که با دیدن اون فیلمها فقط با محیط آشنا میشوید و هیچ گونه کمکی به شمااز نظر ساخت و طراحی و پیاده سازی یک پروژه واقعی نمیکند اما با دیدن این فیلم به راحتی می توانید به ساخت فروشگاه اینترنتی سایت خبری و … اقدام کنید.

 

پایگاه داده تمامی پروژه ها با SQL می باشد و بیشتر پروژه ها هم با زبان قدرتمند و شی گرا سی شارپ نوشته شده است.

 

قابل استفاده برای درس پروژه دانشگاه.

 

در زیر می توانید نمونه ای از فیلم های ساخت پروژه عملی را مشاهده کنید فقط توجه کنید که نمونه اصلی این فیلم کیفیت زیادی داشته و این فیلم های نمونه به دلیل محدودیت از کیفیتشون کم شده.

 

نمونه فیلم فارسی ساخت فروشگاه اینترنتی با Asp.net

نمونه فیلم فارسی ساخت تالار گفتگو با Asp.net

 نمونه فیلم فارسی ساخت سایت خبری با Asp.net

درباره‌ی

همچنین ببینید

بررسی چند ماشین اصلاح از برند معروف وال

اغلب آقایان ترجیح می دهند که هنگام خرید ماشین اصلاح، کمی وقت بگذارند ولی در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عطر و ادکلن ارشاکو