چگونه از گوشی اندرویدی خود بک آپ (نسخه پشتیبان) بگیریم؟

چگونگی گرفتن نسخه پشتیبان از گوشی اندرویدی:هیچ کاربری دوست ندارد اطلاعات خود را از دست رفته ببیند. راه مناسب برای حفاظت از اطلاعات، گرفتن بکاپ یا نسخه پشتیبان است. به گزارش GSM اگر یک دستگاه اندرویدی دارید در این پست می‌آموزید چگونه از آن نسخه پشتیبان تهیه کنید.

گرفتن نسخه پشتیبان خصوصا زمانی مفید است که قصد دارید گوشی خود را تعویض کنید. اینجا است که می‌توانید از نسخه پشتیبان گوشی قبلی خود استفاده کنید، اما چگونه از گوشی اندرویدی خود نسخه پشتیبان تهیه کنیم؟

 اپلیکیشن‌ها و تنظیمات

به منوی Setting رفته و آن را باز کنید. سپس به پایین اسکرول کنید و گزینه Backup & Restore را انتخاب کنید. بعد گزینه Back up my data و Automatic Restore را تیک  بزنید. اکانت گوگلی که می‌خواهید بکاپ شما در آن ذخیره شود را در بخش Backup Account انتخاب کنید.
در اینجا به‌صورت خودکار از تنظیمات و اطلاعات اپلیکیشن‌های شما بکاپ گرفته می‌شود و هنگامی که بعدا روی یک گوشی جدید اکانتتان را وارد کنید این اطلاعات در آن گوشی بازخوانی می‌شود.

  عکس‌ها و ویدئوها

Google Photos را باز کرده و روی دکمه Menu تاچ کنید. سپس روی ستینگ تاچ کنید. گزینه Auto Backup را روشن کنید تا به‌صورت اتوماتیک از عکس‌ها و ویدئوهای شما بکاپ گرفته شود.بهتر است که از عکس‌ها و ویدئوهای خود به صورت دستی پشتیبان بگیرید. یعنی گوشی یا تبلت را به کامپیوتر متصل کرده و فولدر Photos و Videos را روی کامپیوتر خود منتقل کنید.

================

درباره‌ی

همچنین ببینید

از صفحه گوشی خود در سیستم های عامل های مختلف چطور اسکرین شات (عکس) بگیریم؟

روش های عکس گرفتن از صفحه گوشی موبایل روی سیستم‌عامل‌های مختلف: به دکمه‌ای به نام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عطر و ادکلن ارشاکو