آموزش ساخت انگشتر خوشه ای

در این آموزش به شما یاد می دهیم که یک انگشتر مرواریدی خوشه ای بسازید. شما می توانید برای ساختن این انگشتر از نقره، طلا، و سنگ های قیمتی دیگر نیز استفاده کنید تا انگشترهای زیبایی ساخته و انگشتتان کنید یا بفروشید.

مرحله ۱

چگونه یک انگشتر خوشه ای بسازیم
با انبر دست سیمی فلزی را خم کرده و به شکل نیم حلقه درآورید. زیاد حرکتش ندهید. اگر زیاد خم شود، سفت و شکننده می شود. به آرامی خمش کنید. حلقه باید به راحتی وارد انگشتتان شود. یکی از سرها را خم کرده و حلقه کنید. بعد انگشتتان کرده و نقطه ای که حلقه ی دیگر باید باشد را علامت بزنید. هر دو حلقه نباید از انگشت بالاتر باشند.

مرحله ۲

چگونه یک انگشتر خوشه ای بسازیم
سر دوم را هم خم کرده و حلقه ای مثل اولی بسازید. اگر لازم باشد، سر سیم را سوهان بکشید تا لبه های تیز نداشته باشد. حلقه ها را به هم نزدیک کنید. سپس طوری خم کنید که سرشان به پایین حلقه باشند.

مرحله ۳

چگونه یک انگشتر خوشه ای بسازیم
یک رشته سیم نازک بلند برداشته و وسط آن را به یکی از حلقه ها گره بزنید. مروارید ها را داخل بشقاب یا دستمال بریزید تا بتوانید آن ها را ببینید. بعد تصمیم بگیرید که کدام در وسط باشد. مروارید بزرگتر در وسط بهتر دیده می شود و بقیه مرواریدهای کوچک در اطرافش.

مرحله ۴

چگونه یک انگشتر خوشه ای بسازیم
مرواریدهای مختلف را وارد سیم کنید و بعد سیم را به حلقه ی دوم ببندید تا سیم وسط درست شود. انگشتر را انگشتتان کنید تا ببینید اندازه است یا نه. باید به راحتی در بند انگشت قرار بگیرد. اگر لازم بود تنظیم کنید. بقیه سیم های مروارید نباید از سیم وسطی سفت تر شوند.

مرحله ۵

چگونه یک انگشتر خوشه ای بسازیم
حالا از رشته ی دیگری استفاده کرده و مروارید بزرگ را در وسط قرار دهید. مواظب باشید این سیم سفت نشود. با بستن سیم دور رشته ها، آن ها را محکم نگه دارید. باید حداقل سه تا رشته باشند تا مروارید بزرگ در وسط قرار گیرد (تعداد رشته ها باید فرد باشند).

مرحله ۶

چگونه یک انگشتر خوشه ای بسازیم
هر چندتا مروارید خواستید وارد سیم کنید و مرتب به هم ببندید تا سفت شوند. شاید اگر سیم ها را مارپیچی ببندید قشنگ تر دیده شوند. دو سر سیم را داخل حلقه، چندین بار گره بزنید تا محکم شود. سر سیم را به داخل حلقه خم کنید تا دیده نشود و بعد با قیچی یا سیم چین، اضافی ها را ببرید. یا اینکه سیم را دوباره از مروارید ها عبور داده و دور خوشه بپیچانید.

مرحله ۷

چگونه یک انگشتر خوشه ای بسازیم
اگر مهره ها، سوراخ ها را پر نکردند، می توانید آن ها را با چسب تفنگی به هم چسبانده و به شکل خوشه درآورید. (مطمئن شوید که چسب با سنگ ها یا مهره هایی که قرار دادید، واکنش ندهد.) حالا یک سیم را دور خوشه، که چسب آن خشک شده، بپیچانید. سر سیم ها به اندازه کافی بلند باشد تا در آخر دور حلقه ی بزرگ بپیچند.

مرحله ۸

چگونه یک انگشتر خوشه ای بسازیم
انگشتر خوشه ای شما آماده است!

نکات و هشدارها

 

  • هرگز مهره ها را شل نگذارید.
  • هنگام کار کاملا مراقب باشید؛ سیم را با انگشتان خود فشار ندهید و آن را از چشم و صورت خود دور نگه دارید.

منابع : WikiHow

============================

درباره‌ی

همچنین ببینید

آموزش ساخت آباژور در کمترین زمان

  آیا عاشق آباژورهای با پایه مرمر هستید اما به نظرتان گران می‌رسد؟ در این …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عطر و ادکلن ارشاکو