آموزش تزئین سبزیجات به شکل LEGO

آیا کودکان تان به سختی سبزیجات می خورند ؟ همانطور که می دانید ظاهر جذاب می تواند کودکانتان را به خوردن غذا تشویق کند . در این آموزش قصد داریم شیوه ای را به شما بیاموزیم که بوسیله ی آن بتوانید سبزیجات را به شکل یکی از اسباب بازی های محبوب کودکان یعنی LEGO در آورید .

گام ۱ :

سبزیجاتی که سطح صاف دارند را انتخاب کنید . مانند ، سیب زمینی ، هویج ، کدو و .. . شما می توانید حتی از سبزیجات بیشتری نیز استفاده کنید و حتی با استفاده از رنگهای خوراکی زیبایی بیشتری را به آنها بدهید .

گام ۲ :

سبزیجاتتان را آماده کنید . می توانید آنها را داخل آب بپزید و یا بخارپز کنید . فقط اجازه دهید که آنها نرم شوند . اما به یاد داشته باشید آنقدر نپزند که متلاشی شوند .

گام ۳ :

سبزیجات را پوست کنده و سپس آنها را به شکل مربع برش دهید . همانند قطعات LEGO باید آنها را در اندازه های مختلف ایجاد کنید .

گام ۴ :

با استفاده از نی سبزیجات را سوراخ کنید . اما به شکلی که تنها شکل سوراخ یا دایره روی سبزیجات ظاهر شود . داخل سوراخ ها را خارج نکنید و بگذارید همانطور بماند  فقط کافیست کمی نی را بر روی سبزیجات فشار دهید .همانند قطعات  LEGO تعداد این دایره ها می تواند دو ، چهار ، شش و …. باشد .

گام ۵ :

با استفاده از یک خلال دندان ، دایره های میانی سوراخ های ایجاد شده را کمی به سمت بالا حول دهید تا به شکل یک LEGO واقعی برسید .

گام ۶ :

بررسی کنید که تمام دایره ها در یک سطح قرار گرفته باشند . اگر نیستند با کمی دقت می توانید آنها را تنظیم کنید .

گام ۷ :

آنها را داخل یک ظرف رنگی برای کودکانتان سرو کنید .

درباره‌ی

همچنین ببینید

آموزش تهیه سمنو نوروز

به گزارش مجله خبری ارشاکو : سمنو آی سمنو، مالِ پای هفت‌سین سمنو!شعاری است زیاد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عطر و ادکلن ارشاکو